Onderwerp: Mijn eerste stapel en een zomaar taartje!
Hallo allemaal,
laatst kwam een vriendin van mij gezellig wat drinken en ik had nog een "mislukt" kapsel in de vriezer, dus ik kon het toch niet laten om daar snel een taartje van te maken. Ik had niet voldoende marsepein om de taart in 1 kleur te maken, dus ik moest een beetje improviseren. Als je van dichtbij kijkt is dat niet helemaal gelukt, maar vooruit. Dit is m!
Voor degenen die het willen weten, hij is gevuld met 1 laag botercreme+bokkepootjes en 1 laag 4-vruchtenjam.
Gister had ik een etentje van de oudercommissie van de peuterspeelzaal van mijn zoontje, dus ik zou voor het toetje zorgen. Ik had dus maar besloten dat dit mijn 1e stapeltaart moest worden. Ik moet zeggen het ging best goed en ze vonden hem allemaal heerlijk!

Het bovenste taartje was een chocokapsel, gevuld met 1 laag botercreme extra+bokkepootjes en 1 laag 4-vruchtenjam.
Het onderste taartje was een gewoon kapsel, gevuld met 1 laag botercreme extra+mandarijntjes en 1 laag 4-vruchtenjam.
Dit was ook mijn 1e keer met de lettertappits, het ging best goed. Ik had zelf mmf gemaakt en daar tylose door gedaan.
Bedankt weer allemaal voor het kijken!!
ps. Als ik jullie taarten zie, weet ik dat ik nog heel veel kan leren!