Onderwerp: Slipperstjes
Hallo, weet iemand of er uitstekertjes te krijgen zijn van die leuke slippertjes die verwerkt worden op de cupcakes van het geposte filmpje (door Marlies).
Vind ze zo schattig.
Alvast bedankt
groetjes Natascha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Slipperstjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo, weet iemand of er uitstekertjes te krijgen zijn van die leuke slippertjes die verwerkt worden op de cupcakes van het geposte filmpje (door Marlies).
Vind ze zo schattig.
Alvast bedankt
groetjes Natascha
Ik heb laatst een filmpje op internet gezien waarbij ze die uitstak met een vlinder uitsteker, en daarna sneed ze ze door midden en sneed ze de rest bij.
Op de beurs 'I love cake' van afgelopen weekend verkocht Frances McNaughton setjes met een ieniemienie schoenzooluitstekertje (dus ook geschikt voor slippers). Inmiddels heb ik het uitstekertje ook te koop gezien op de site van Planet Cake. Ze heten 'Tiny Party Shoes'.
Op de beurs 'I love cake' van afgelopen weekend verkocht Frances McNaughton setjes met een ieniemienie schoenzooluitstekertje (dus ook geschikt voor slippers). Inmiddels heb ik het uitstekertje ook te koop gezien op de site van Planet Cake. Ze heten 'Tiny Party Shoes'.
Ik heb even gekeken op de site, maar is dat nou een z'on uitsterkertje maar
vindt wel duur voor een z'on dingetje
Kan trouwens nergens de verzendkosten vinden, weet iemand dat?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Slipperstjes