1

Onderwerp: Enthousiaste nieuweling

Hallo hallo,

Jaja, ook ík voel het virus opkomen. Werkelijk ge-wel-dig al die taarten! Kan er uren naar kijken :D Ik heb gisteren al wat basisspullen besteld dus ga zo snel mogelijk aan de slag. Heb tijdje geleden veel gedaan met muffins, maarja als je ze altijd zelf moet opeten stop je daar natuurlijk al snel mee. Dit is in iedel geval weer hele andere koek. Ik hoop dat ik jullie snel mijn eerste creaties kan laten zien!

Nog even wat feitjes over mijzelf:

Ik ben Petra, ben 20 jaar en woon in Geleen.
Ik werk in de thuiszorg en zocht eigenlijk nog een leuke hobby, die de thuiszorg misschien wel gedeeltelijk kan vervangen haha :P. Nou die hobby heb ik dus gevonden!

Geweldig site trouwens, hier zal ik me de komende tijd goed gaan vermaken!

Zien is proeven

Re: Enthousiaste nieuweling

welkom op dit gezellige forum!! Wel je taarten showen he!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Hallo Petra,

Welkom bij deze gezellige club :lol:
Leuk dat er weer iemand uit limburg erbij komt :Y
Veel bakplezier hier en wel je taarten showen he!
Wie weet zien we elkaar op een freubeldag die regelmatig wordt gehouden bij iemand thuis ;)

Groetjes Angelique

4

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image918.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Welkom Petra, veel plezier op dit leuke forum :thumb:

xxx

6

welkom

7

Welkom Petra...ik wens je heel veelplezier met baken en decoreren...wie weet zie ik je een keer...gezellig hoor weer iemand uit het zuiden van het land ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Waw waw wat een warm welkom:D dadelijk smelten mijn taarten nog.. ;)
Ik zal zeker weten mijn taarten showen, ook als ze finaal mislukt zijn :+

Eventjes uit nieuwsgierigheid een paar vraagjes die door mijn hoofd blijven spoken..
Ik zie hier namelijk al die geweldig mooie taarten, wat vast veel tijd kost om te maken. Tegelijkertijd lees ik dat jullie het allemaal druk hebben met bestellingen... Hoe doen jullie dat:P Hebben jullie nog wel tijd voor werk?
En hoe lang kun een fondant taart ongeveer bewaren?

Alvast bedankt!

P.s.
Zodra ik een passende foto gevonden heb zet ik die ook meteen bij de andere:D

Zien is proeven

9

Tijd voor werk??? Wat is dat :lol: ...ja joh...werken doen we ook...dit is gewoon uit de hand gelopen hobby...en zooooooooooooooo verslavend dat je steeds meer wilt maken :D

Wat bewaren betreft...bij mij zijn ze binnen 2 dagen op...mijn gezin bestaat uit 6 personen, dus als ik een taart maak moet het al een grote zijn om er met z'n allen van te smullen :P  :9 ...dus langer dan 3 dagen doe ik er echt niet van :lol:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

welkom!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

11

Welkom hier, ben benieuwd naar je taartjes. Show je ze in onze taartenparade?!

Ik maak mijn taarten naast mijn middelbare school (zit nu in 5 vwo).. en ik moet zeggen, dit loopt niet altijd even vlekkeloos ;) School komt een beetje op de laatste plek, wat bij mij nog nooit is voorgekomen aangezien ik nu ruim cum laude kan slagen. Hoop dat dit naast mijn taartenwerk nog kan volhouden.. Kijk er echt naar uit dat ik meer tijd heb voor mn taartjes :)

Maar goed, ik ben benieuwd naar je taartjes. Heel veel plezier en succes!

12

Hoi Petra, Welkom hier. Veel bakplezier meid! Gaat vast welk lukken met al je nieuwe spulletjes

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl