Re: ohhhhhhhhhh wat ben ik goed :) hahahaha
Ik ben sprakeloos
Groeten, Natasja L
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ohhhhhhhhhh wat ben ik goed :) hahahaha
Nou je bent zeker goed hoor. Ziet er helemaal super uit.
Je bent inderdaad goed joh! Waauw, wat een prachtexemplaar 
xxx
hmmm wat een vragen
nou de waaiers zijn van icing gespoten
verplaatsen doe je met hulp van een sterke man die dat aan durft
hij moet ook nog eerst 4 trappen af
vervoer ik heb half in de kofferbak gehangen en hem zo stil gehoudenen het bruidspaar vond hem geweldig mooi
Pfff ik krijg al de zenuwen van het vervoer als ik er alleen maar over lees.
Wat een klus!
En wat een prachtige taart is dit!
Wow, wat een super gave bruidstaart! Hier mag je zeker trots op zijn zeg! Echt super!
wauw wat een enorme hoge stapel en wat issie mooi zo .
Ik vroeg mij al af hoe je deze had vervoerd. Ik zag je al helemaal hangen in de auto :-)
Wat een plaatje van een taart. Super!
zeker goed !!!!!

echt een SUPER TAART
mooi gedaan
WAUW....die is me toch moooooooooi 
Hoe blijft zoiets staan,maar het resultaat is super,leuk die waaiers bovenop en het lint wat over de taarten loopt ziet er ook erg leuk uit.
je hebt helemaal gelijk dat je totaal niet bescheiden hierover moet wezen, hij is echt super mooi!
Schitterend! Vind de waaiers ook pr8ig en de kleuren. En ook ik vraag me af hoe je die waaiers hebt gemaakt.
Wat gaaf zeg! Echt knap gedaan. enne, amarettovulling?? Tell me more.....
Wat gaaf zeg! Echt knap gedaan. enne, amarettovulling?? Tell me more.....
hahhaha
is bb creme met amandel likeur
maar zeer lekker hoor
KWIJLLLLLLLLL!!!!!
Fantastisch joh, je bent inderdaad goed!
SuperSuperSupermooi!
heeeel erg mooi!!
Wauw, mijn mond valt open!!! Wat een joekel, wat hoog en wat ontzettend prachtig.
Je bent niet goed....je bent geweldig!! Dat je dit hebt aangedurfd! En dan die sterke man die hem 4 trappen af moest sjouwen 
Nou je mag dat absoluut van jezelf zeggen hoor want het is terecht......wat een geweldig kunstwerk!!!!!
ik vind hem super en je waaiers zijn helemaal wauw!!! Wat mooi gedaan en met dat groen is het ook mooi
Prachtig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ohhhhhhhhhh wat ben ik goed :) hahahaha