1

Onderwerp: Wie het weet mag het zeggen!!!

Dit is de taart die ik in opdracht van mijn buurman heb gemaakt. Hij is weer terug naar zijn oude werkgever en wilde daarom trakteren. Het figuur met die bolletjes in verschillende tinten blauw heeft echt een betekenis. Wie het weet mag het zeggen! Ben heel benieuwd of iemand het weet want raden doe je het niet (denk ik ;)
Taart is gevuld met amandelcreme, mandarijntjes en abrikozenjam en is genoeg voor 35 personen.
Heb alleen spijt van de kleur van het onderplaatje. Ik dacht dat het mooi zou zijn maar viel eigenlijk tegen in combi met de taart maar goed, het gaat om de taart zullen we maar zeggen.
Groetjes, Monique
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TH8EHDTT.jpg

2

Re: Wie het weet mag het zeggen!!!

Heeft het iets met medicijnen/deeltjes/dna ofzo te maken? Ik weet namelijk dat Purac onderzoek doet naar medicijnen of zo iets..
Mooi gemaakt!

3

Het is een mooie taart :D Ik denk dat het inderdaad iets scheikundigs is.. Iets van moleculen ofzo? (denkt terug aan scheikunde :S )

Diede schreef:

Het is een mooie taart :D Ik denk dat het inderdaad iets scheikundigs is.. Iets van moleculen ofzo? (denkt terug aan scheikunde :S )

Jaaa!!! Wat knap van je zeg. Om precies te zijn, het is een melkzuurmolecuul. Kijk zo leren we nog eens iets. Zo zie je maar dat taarten maken heel educatief is hoor! :D
Groetjes, Monique

5

Wat een mooie taart...leuk al die verschillende kleuren blauw...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Dat wilde ik n

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

7

Ik dacht inderdaad ook aan iets met scheikunde (man wat had ik daar een hekel aan op school :mad:

De taart is mooi strak geworden en je strik is ook super!

8

Ziet er mooi strak uit zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

mooi gewordne

10

Mijn man dacht dat het een Polylactidacid was, had hij het lekker mis!!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

11

Ik dacht iets DNA-igs... maar natuurlijk is het een melkzuurmolecuul... :S ;) :lol:

Hoe dan ook: de taart is gaaf en ik denk dat je buurman het daar helemaal mee eens was/is!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Blijkt dat mijn man het toch niet mis had :/ een Polylactidacid IS namelijk een melkzuurmolecuul, balen!

De taart is erg mooi hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

Mooie taaaaaaarrrt!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

14

Ik moest gelijk aan een molecuul denken! (alleen zie ik ze op school telkens in de combinatie van de volgende kleuren: rood/wit/geel/zwart, maar het komt allemaal op hetzelfde neer :d

15

Heel erg mooi deze taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

pfff..zat gelukkig in de goede richting te denken! Mooi geheel zeg.

17

Maar goed dan dat de melkzuurmolecule op de taart zit en niet in de taart :lol:

Prachtige taart :Y

xxx

18

Voor zover ik weet is Purac een melk(poeder)fabriek.
Mooie taart overigens!

Corinne
Sugar & Flour

19

Wat is ie prachtyig strak!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

20

Echt super strak! En ben helemaal weg van de vershillende kleuren blauw!

Groetjes Tweety!

21

Het onderbordje was me nog niet opgevallen hoor maar de taart is strak en mooi!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

22

Ik vind het een geinige taart,verder weet ik er ook niets over te zeggen,mooie strik en mooie kleur blauw.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

23

specialcakes schreef:
Diede schreef:

Jaaa!!! Wat knap van je zeg. Om precies te zijn, het is een melkzuurmolecuul. Kijk zo leren we nog eens iets. Zo zie je maar dat taarten maken heel educatief is hoor! :D
Groetjes, Monique

Zijn de melkzuur moleculen allemaal blauw? Ik dacht dat er in ieder geval een witte of zwarte bij moest zitten?

..*Heerlijk aan het bakken*..