Onderwerp: Bedankt taartje
Voor de ouders van mijn vriend heb ik een taart gemaakt als bedankje voor de reis naar Rome, die we met heel de familie gemaakt hebben.
Ik heb hem weer samen met m'n zus gemaakt, onze tweede.. maar er ging veel meer mis dan bij de vorige..Het kapsel was wel erg goed gelukt! Het was de eerste keer dat ik de mix van de webshop gebruikte, super spul zeg! Taart was mooi gerezen en niet zo laag als vorige keer.
Maar toen begonnen we aan de vulling, toblerone vulling.. We hadden als precies zo gedaan als op het recept maar toch werd het niet luchtig (mousse-achtig)..
Lange tijd in de koelkast laten staan maar dat schoot niet op.. Uiteindelijk besloten om de taart maar te vullen met klop-klop en aardbeienjam. Je moet wat op zondagavond! 
Hierna gingen we verder met het bekleden, wit verliep goed. Maar toen we de fondant gingen kleuren met Wilton kleurstof, wat we ook besteld hadden, plakte het enorm! Konden er bijna geen mooie roosjes en geen strakke rand van maken.. Wilde ook nog graag bedankt-tekstje neerzetten op de taart maar het fondant plakte zo dat het niet te doen was.
Uiteindelijk is dit het geworden..:

Ben niet geheel ontevreden want hij was ondanks alles toch best lekker..
Maar toch jammer dat er zoveel mis ging..
Ik hoop dat jullie wat tips hebben wat betreft de plakkerige fondant en de toblerone vulling. 
Bedankt!