26

Re: Love.....

dian73 schreef:

oh sorry marlies, ik dacht dat je de eerste prijs had maar voor originaliteit vind ik het ook echt super!!heb je eigenlijk ook een prijs gehad.

Geeft niet ben evenwel een beetje trots op mezelf....

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

27

marlies schreef:
dian73 schreef:

oh sorry marlies, ik dacht dat je de eerste prijs had maar voor originaliteit vind ik het ook echt super!!heb je eigenlijk ook een prijs gehad.

Geeft niet ben evenwel een beetje trots op mezelf....

natuurlijk ben en moet je trots op je zelf zijn, je heb het dubbel en dwars verdient hoor

28

Weer mooi gedaan Marlies !
(heb trouwens even bij jou gestaan , samen met katleen, maar toen was je druk bezig met de reporter :)  )

29

Ik vind ze heel love-able!!! :lol:. Mooi gedaan en gefeliciteerd met de prijs hoor!

30

karentje schreef:

Weer mooi gedaan Marlies !
(heb trouwens even bij jou gestaan , samen met katleen, maar toen was je druk bezig met de reporter :)  )

Jaaaaa ik heb je gezien.... Reporter was van radio fun-x uit rotterdam krijg als het goed is nog een mp3 tje ervan gemaild... Ben benieuwd.

31

Hoi Marlies,
Wat zijn ze weer mooi!!! Ik vind ze er heel strak uitzien hoor!
Mag ik vragen welke stempels je hiervoor gebruikt en waar je die kan krijgen? In de webshop zie ik ze niet maar misschien moet ik bij de speelgoedzaak of zo gaan kijken?
Groetjes, Monique

32

leuk hoor.

33 Laatst bewerkt door marlies (03-06-2008 20:47)

specialcakes schreef:

Mag ik vragen welke stempels je hiervoor gebruikt en waar je die kan krijgen? In de webshop zie ik ze niet maar misschien moet ik bij de speelgoedzaak of zo gaan kijken?
Groetjes, Monique

Wel in de webshop hoor.... Hierbij een linkje (ze zijn eigenlijk voor koekjes :shhh: )
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1451

34

Dankjewel marlies. Nu weet ik hoe ik ze kan vullen, ga ik van de week aan de slag.
Meteen ook even de (koek) uitstekkers op me lijstje zetten:D

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

35

Lieeeeeeeeeeeeeef!!!!

En helemaal "Marlies" zo strak, perfect en gaaf!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl