1

Onderwerp: Bruidstaart voor 100 personen

Mijn ouders zijn in september 25 jaar getrouwd en gaan er een groots feest van maken. Ik heb aangeboden de bruistaart te verzorgen, dat lijkt me helemaal geweldig om te doen. Het wordt een taart voor ongeveer 100 man.. Ik zit nu dus na te denken over hoe ik het het beste kan doen. Stapelen lijkt me niet echt een optie omdat ik dat dan op lokatie zou moeten doen en dat zie ik eigenlijk niet echt zitten. Het handigste lijkt mij dan zo'n standaard. Maar hoeveel lagen heb je dan ongeveer nodig? Ik heb nog nooit met een zo'n standaard gewerkt dus heb ook niet echt een idee hoe ik dat dan moet doen... Hebben jullie tips?

Re: Bruidstaart voor 100 personen

Ik heb toevallig afgelopen vrijdag een bruidstaart voor 100 personen gemaakt. Ik heb toch een stapel van drie hoog gemaakt. Heb de stapel thuis gemaakt en op locatie gebracht. Met drie hoog durfde ik dat nog net aan. Daarbij nog twee losse taarten gemaakt die er links en rechts naast stonden.
Kijk anders even in mijn album daar kun je ze zien (staan ook in de parade). Misschien heb je er iets aan. Succes met de voorbereidingen!!!
Groetjes, Monique

3

Re: Bruidstaart voor 100 personen

Ik heb hem gezien inderdaad, hij is echt mooi!!!