Onderwerp: Love.....
Voor een bruiloft om als extra cadeau te geven. Staat altijd leuk op de cadeau tafel
Ook in (althans op de foto voor) de prachtige kokertjes... Ze zijn zooo leuk, ze maken het cakeje!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een bruiloft om als extra cadeau te geven. Staat altijd leuk op de cadeau tafel
Ook in (althans op de foto voor) de prachtige kokertjes... Ze zijn zooo leuk, ze maken het cakeje!!!
Foutje... moet echt naar bed
heel mooi!
dat ziet er gaaf uit zeg....wat een leuke stempels heb jij...en die kokertjes maken het helemaal af...
Ik vind ze erg mooi! En heel mooi gepresenteerd ook, dat lukt mij zelf nooit zo goed
Het hele geheel is weer leuk. Zelfs de servetten......
Oooh wat een lieverds, echt helemaal mooi.
helemaal top!!!!
Wat een dotjes!
Trouwens erg jammer dat ik je zaterdag niet gezien heb (bewust dan zeg maar), had je graag willen ontmoeten.
Wow, heel mooi!!
heel erg gaaf en stijlvol
heel leuk
Ooooh, schitterend!!
xxx
oohh schitterend zeg, geen wonder dat je de eerste prijs heb gehaald op de beurs, ik heb ze zien staan en terecht natuurlijk!!! schitterend!!
ik zou graag dit gezicht eens willen zien achter di mooie cc hahaha
maar prachtig!!
Echt helemaal geweldig en zo een leuk idee!!!!!!
Maar hoe kom je aan die kokertjes???????
wat een leuke!
Zie ik het goed, heb je 2/3 gevuld met ccmix en dan een laag bc erop ofzo?
heel erg mooi!!!
Gááf Marlies!! Prachtig Vooral die linkse cupcake vind ik helemaal mooi Die kokertjes zijn
WAUW Marlies...die zijn werkelijk schitterend en die kokertjes erbij maakt het helemaal af
oohh schitterend zeg, geen wonder dat je de eerste prijs heb gehaald op de beurs, ik heb ze zien staan en terecht natuurlijk!!! schitterend!!
ik zou graag dit gezicht eens willen zien achter di mooie cc hahahamaar prachtig!!
Ehhhh het was de originaliteitprijs, de eerste is aan mijn neus voorbij gegaan. Een fotootje van mij is te zien in het topic van mijn inzending.
wat een leuke!
Zie ik het goed, heb je 2/3 gevuld met ccmix en dan een laag bc erop ofzo?
Het is wel een aardig cakeje hoor, iets meer als 2/3 en inderdaad bc erop. Zo is de bovenkant mooi glad om het marsepein erop te leggen.
oh sorry marlies, ik dacht dat je de eerste prijs had maar voor originaliteit vind ik het ook echt super!!heb je eigenlijk ook een prijs gehad.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren