26

Re: mijn taarten van afgelopen week

:lol: :lol: blanke borsten heeft hij al hij wil donker :lol:

Geef die man eens ongelijk!! Ik vind al je taarten geweldig hoor.
Vooral dan de boobs !

27

Wat een verwennerij voor je mannetje. En die ski

Groet, Jolanda

28

Jol321 schreef:

Wat een verwennerij voor je mannetje. En die ski

Het zijn stuk voor stuk weer plaatjes. Die hamburger vind ik onwijs leuk en je bustiere vind ik erg mooi.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

30

Heb nu wel 2 schermen open zodat ik op alle taarten kan reageren :D
Taart voor Robin vindt ik echt leuk. Echt een mooi geheel zo!
Super leuke skitaart voor hans! Sneeuwpop, warme chocomel (denk ik?) en boom aan de zijkant vindt ik heel erg leuk erbij!
Nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag! Leuke strakke taart die je hebt gemaakt! Maar ik heb geen idee van cache zoeken inhoud? Cache ken ik alleen van computer termen :D
Broodje hamburger is echt leuk! Die ziet er zo echt uit! Ben benieuwd wat meneer McDonald er van vindt!
En de boobs .... moest wel lachen om de reden waarom je een donkere versie had gemaakt. Erg leuk gemaakt zeg! Super chic!

Groetjes Tweety!

31

Ze zijn allemaal even mooi en strak maar de ski

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

32

Er zitten een aantal forummers bij, bij wie ik nooit kan wachten om hun topic te openen omdat ik weet dat ik weer verrast ga worden.

Jij bent er een van Karen, je laat me steeds weer versteld staan van je mooie, strak uitgevoerde, originele ideeen en natuurlijk de uitwerkingen daarvan.

Deze taarten zijn weer het bewijs van bovenstaand: jij bent goeoeoeoeoeoed!!!!! :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

33

Koenie schreef:

Er zitten een aantal forummers bij, bij wie ik nooit kan wachten om hun topic te openen omdat ik weet dat ik weer verrast ga worden.

Jij bent er een van Karen, je laat me steeds weer versteld staan van je mooie, strak uitgevoerde, originele ideeen en natuurlijk de uitwerkingen daarvan.

Deze taarten zijn weer het bewijs van bovenstaand: jij bent goeoeoeoeoeoed!!!!! :Y

:o van zulke leuke complimenten ga ik helemaal blozen Koenie, maar vind het onwijs leuk dat je het zegt!!!!

34

Wat een geweldige taarten!! Ik vind ze stuk voor stuk bijzonder!

Je hart fluitsert, luister goed!

35

Deze had ik helemaal gemist. Wat een prachtige creaties. Enneh.... zei jij pasgeleden iets over productie.... Jij kan er ook wat van. Tjonge, prachtig allemaal Karen.

Corinne
Sugar & Flour

Hoi,

als ik je goed begrepen heb, heb je bij de hamburger elke laag taart apart bekleed (welke kleuren heb je gebruikt?) en er dan de andere kleuren tussen gelegd?
Heb je de middelste laag dan wat bijgesneden zodat die wat kleiner was dan de andere? zou je +/- stap voor stap kunnen zeggen hoeje dit maakt?

groetjes Inge

37

Super leuk!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

38

[quote=Inge uit Belgi

Berichten [ 26 tot 38 van 38 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn taarten van afgelopen week