1

Onderwerp: Ik ben Minnie

Hallo Allamaal,

Ik ben nieuw op deze site.
Mijn taart bakken is een uitgelopen hobby geworden :-) en nu besef ik pas dat ik mijn passie heb gevonden.

Ik woon in een kleine boeredorpje Wanssum. Dit is 5km  buiten Venray. Ik ben in 1993 als au-pair naar Nederland gekomen vanuit Zuid Afrika. Engels in mijn moedertaal dus mijn excuses voor de spel en – grammatica fouten...  :-)

Graag hoop ik veel met jullie te kunnen delen en leren. In September ga ik met ee PME Masterclass Diploma cursus beginnen....
Dit word door Het Suiker Atelier in Beek gegeven.

De bedoeling is dat ik workshops zelf gaat geven vanaf Januari 09.

Tot Kijk
Minnie

info@minniescakes.com

2

Re: Ik ben Minnie

Hoi Minnie...welkom op dit gezellige en leerzame forum...leuk dat je met een PME Masterclass cursus gaat beginnen...wie weet kom ik je nog tegen bij de Suiker Atelier ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image924.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Do schreef:

Hoi Minnie...welkom op dit gezellige en leerzame forum...leuk dat je met een PME Masterclass cursus gaat beginnen...wie weet kom ik je nog tegen bij de Suiker Atelier ;)

Hi Do, Ga jij dit ook doen?

info@minniescakes.com

5

Welkom Minnie, veel plezier op het forum :thumb:

xxx

6

Nou Minnie, van harte welkom! Als ik het zo eens lees, kunnen wij binnenkort nog veel van jou gaan leren. Fijn dat je nu iets gevonden hebt, waaraan je veel pleizer beleeft. Dan wordt het allemaal vast een stuk makkelijker als au-pair. Dat lijkt me best spannend allemaal.
Veel plezier met jouw passie.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

Carina schreef:

Nou Minnie, van harte welkom! Als ik het zo eens lees, kunnen wij binnenkort nog veel van jou gaan leren. Fijn dat je nu iets gevonden hebt, waaraan je veel pleizer beleeft. Dan wordt het allemaal vast een stuk makkelijker als au-pair. Dat lijkt me best spannend allemaal.
Veel plezier met jouw passie.

Bedankt....wie weet....dit is mijn bedoeling...mijn kennis aan aanderen over te dragen.

info@minniescakes.com

8

Nou van harte welkom hier hoor....ideetjes en tips zijn er in overvloed op dit forum...Heerlijk als je je passie hebt gevonden..ben benieuwd wat we allemaal nog te zien krijgen van je!

Alleen wanneer je houdt van wat je doet, kun je kwaliteit leveren.
Wil je al mijn foto's zien , klik dan op Mijn Album