1

Onderwerp: Heb mezelf verwent :D

Net als mijn zoon ben ik afgelopen zondag ook jarig geweest...Heb de magische grens van "40" bereikt :D ...Ik wilde voor mezelf een mooie taart maken en aangezien ik nog niet veel bruidstaarten had gemaakt leek het me leuk om iets in die trand te maken...vond het helemaal geslaagd...ik was zondag helemaal in mijn nopjes ermee :)  :)  :)

Gevuld met mijn lievelings vulling ;) Frambozenroom / Frambozen / Frambozenjam / Vanille Botercr

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

2

Re: Heb mezelf verwent :D

nog van harte!!! en wat een geweldig cadeau heb je jezelf gegeven....toppie!!!!

groetjes Charlene

3

Proficiat met je verjaardag..... en je hebt zeker niet stil gezeten wat een taarten heb ik al zien paseren!!!!!!!!!!Oh ja ,ook deze is super mooi!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

4

Allereerst proficiat en daarnaast is het een prachtig taartje geworden!!!! Wat een lieve kleine roosjes :Y

5 Laatst bewerkt door petje (02-06-2008 18:26)

Die is erg mooi geworden. Wat heb je als cadeau gekregen?? Een frambozenstruik ;);)

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Nog van harte gefeliciteerd met jullie allebei. Zekers een beetje bruidstaart. Mooi. Hoe heb je die zo mooi gepearlt gekregen?

Gefeliciteerd en wat is tie mooi!!!!!!!!!! Zucht..........je hebt in ieder geval niet stil gezeten de laatste tijd hahaha......

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

8

Nog gefeliciteerd met je 40ste!!
En een hele mooie taart heb je voor jezelf gemaakt zeg, heel sjiek :Y

9

gefeliciteerd met deze mijlpaal en je hebt gezelf verwend met een heel chique taartje. Vind je roosjes echt heel mooi, ze glimmen zo mooi

Groeten van Nicole

10

Wat goed dat je jezelf zo verwent met zo'n prachtige taart.

Gefeliciteerd!!!

Groetjes,
Efje

11

Nou, ik snap wel dat je in jouw nopjes was! Helemaal geweldig!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

12

He wijffie nog van harte gefeliciteerd.
Dit is ook alweer zo,n prachtige taart.
Heel erg mooi en zo hoog

Veel taart plezier

13

Wáánzinnig mooi!! En nog gefeliciteerd!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

14

Ei ei ei en we zijn zo blij, want Do die was jarig en dat feest dat vieren wij. Alsnog van harte gefeliciteerd meid. Had je dat niet eerdr kunnen zeggen?

Maar ook voor jezelf heb je een geweldige taart gemaakt. Ik vind hem echt superrr

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

"Verwen jezelf ook zo nu en dan, wijffie" - is wat mijn vader altijd zegt - "van een ander moet je het maar afwachten of ie het doet...!"

Of je die hint nou van een afstand gehoord hebt, weet ik niet... ;) ... maar ik ben blij dat je lekker aan jezelf denkt!

En je verwent ons ook Do, want door het zien van deze schitterend mooie, prachtige taart worden wij helemaal blij!!!

Hiep hiep... met om te beginnen nog eens 40 erbij!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

16

Nou, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Als ik had geweten dat je jarig was dan was ik nog even komen koffie drinken en een stuk van deze prachtige taart eten voordat ik was gaan werken. (maar hij zal wel op zijn geweest voor 20.00, had nl nachtdienst)

Supertaart!!! :thumb:

17

Hurra for deg som fyller ditt år!!!!

WOW superleuk...die sla ik op....helemaal prachtig....goed gedaan zeg!!!

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

18

Wat een prachtige taart!
En heel erg gefeliciteerd!!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

19

Oh Do, wat een verwennerij!!! Gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je een prachttaart voor "jezelf" gemaakt!!!!!! Toch wel de hele dag naar gekeken h

Groet, Jolanda

20

Wat een prachtige taart heb je voor jezelf gemaakt Do!! :thumb:

Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

Nog proficiat.
Wat een sjieke taart, heel erg goed om jezelf zo'n mooie taart "kado"te doen :lol:
:thumb:

22

Hee Do ........ nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Je hebt je echt wel zelf verwend hoor met deze taart.Ik had jou gewoon mijn bruidstaart moeten laten maken ;) :lol: !! Zucht!
Wat een prachtige taart zeg.Te mooi om op te eten. :thumb:

Groetjes Angelique

23

Prachtig gedaan Do!!! :Y

Een dikke proficiat voor je 40ste verjaardag, ik gooi er je even nog eens 40 extra bovenop!
En ook nog een proficiat voor je zoon, hij zal ook wel fier geweest zijn op zijn prachtige taart :Y

xxx

24

knubje schreef:

Hee Do ........ nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Je hebt je echt wel zelf verwend hoor met deze taart.Ik had jou gewoon mijn bruidstaart moeten laten maken ;) :lol: !! Zucht!
Wat een prachtige taart zeg.Te mooi om op te eten. :thumb:

Dan doe je de bruilofd nog even dunnetjes over...maak ik je een bruidstaart :lol: (maar dan kom ik wel mee helpen op eten hoor :D )

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

25

Gefeliciteerd nog en wat is ie prachtig!!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!