Onderwerp: bumba gebakjes
Deze heb ik gemaakt met icing!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » bumba gebakjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze heb ik gemaakt met icing!
Waauw, wat mooi! En dat met enkel icing
xxx
Echt heel knap gemaakt van icing!! Ik zit echt met open mond te staren, wat knap
Wat leuk gemaakt zeg.
Wauw!?!?!? Met icing?!??! Goed zeg!!!
Amaaiiiii, echt mooi gedaan!!!!!!!!!!!!
Dat lijkt me aan aardige klus om uit te voeren in icing, maar het is je wel heel goed gelukt. Het zijn super-bumbagebakjes
Wow dat is erg leuk zeg!
Maar vertel?? Heb je eerst de bumbas gemaakt, en daarna op de cakejes geplaatst? Of rechtstreeks op de taart gemaakt?
Super werk zeg!
Wat leuk!!
heel erg knap gedaan
super leuk
Tweety:
Eerst aan de lopende band bumba's gemaakt. Outline geel en huidskleur en ballon goed drogen voor opvullen en daarna de rest. Goed drogen om uitlopen te voorkomen. Heel voorzichtig op de cakejes leggen van balonnentouwtje was wat dun!
zo hey wat knap zeg,mooi werk!!
Zoooooooooooooooooooooo wat bumbatastisch.....heel leuk en zo knap dat je dat met alleen icing hebt gemaakt!!!!!! Vinden de kids vaak nog lekkerder dan met fondant/marsepein.....die moet ik onthouden!!!!!
Dit is fantastiche gemaakt...heel knap hoor...maar wat een werk...pffff...petje af!!!
Gaaaaaaf... wat een werk... maar zo'superresultaat!
oooo wat gaaf gemaakt zeg
Leuk, leuk, leuk!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » bumba gebakjes