Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn inzending i love cake
Je hoort het van vele dat ze liever hadden gezien dat de 2 taarten naast elkaar mochten staan voor het totaalplaatje,jammer dat dat anders was,het effect is wel meteen weg.
Naast elkaar zien ze er heel gaaf en leuk uit,mooi gedaan.
Deze taarten hebben een hele hoge WAUW factor, goed gedaan Sas!! 
Hoi Saskia,
Jammer dat jouw taarten niet bij elkaar stonden! Bij elkaar staan ze helemaal geweldig. Maar wel goed dat het numemr van jouw taart niet precies voor de strik stond! Helaas heeft het je niet geholpen. Maar ik vind ze SUPER mooi hoor! Vooral de cowboyhoed vind ik prachtig van kleur en vorm. Maar de dameshoed mag ik ook zeker zijn!
Wijnand had het idee van de foto! Erg fijn, zo'n man die meedenkt. Hahaha, hij werd helemaal gek van mij afgelopen vrijdagavond. Hij was een film aan het kijken en iedere keer moest hij gaan kijken bij mij of het wel goed was... 
Wauw, die cowboyhoed is echt super gemaakt zeg!
ze zijn erg leuk geworden
Ha riteke,
Ja ik had al eerder een cowboyhoed gemaakt en moet zeggen dat merk je wel deze ging toch wel een stuk beter( nog steeds zonder echte hoed als voorbeeld helaas dat had zeker ook nog iets geholpen).
het dames hoedje heeft een onderrandje ook van cake en ik moest erg aan onze koningin denken bij het verzinnen van de vorm ha ha.
allemaal bedankt voor de leuke reacties!
Saskia
Gaaf en dan het verhaal erachter! Mooi gemaakt!
beide heel erg gaaf, maar de cowboyhoed is gewoon echt super gaaf 
heel erg leuk idee ook trouwens!
Deze waren in het echt ook zooooo mooi! Super van vorm en die zakdoeken eronder zijn helemaal leuk!
Ze zijn heel mooi afgewerkt, en ja deze horen ook bij elkaar.
SUPER
Nu snap ik hem pas!! Ik had zoiets van 'wat een raar onderbord'...Erg leuk zo, maar erg jammer dat het inderdada niet bij elkaar stond...
Onwijs gaaf Sas!! Heel erg mooi en strak gemaakt joh!! En het dameshoedje is echt geweldig leuk, ze kunnen inderdaad zo in de winkel (zou de Bijenkorf nemen als ik jou was
:-D)
Oooooh....wat zijn ze mooooooooooooooi....en zo prachtig afgewerkt...en die zakdoeken dan...net echt 
ooo wat zijn deze mooi zeg. Erg een lust voor de oog!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn inzending i love cake