51

Re: Originaliteitprijs gewonnen I love cake

Heb je gezien dat je taart vandaag in de Metro (in ieder geval in onze regio-variant) staat? Er staat een foto in van de I love Cake-beurs met jouw taart daarop goed zichtbaar. Wellicht ook online te zien op de website van de Metro???

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

nogmaals bedankt voor alle super reacties en inderdaad ik heb de hoofdprijs gewonnen tijdens het verloten

dat van de metro hihihih dat wist ik niet ben al op zoek maar kan het niet vinden kan iemand mij de foto sturen????

even voor iedereen die het printjes geheim wil weten

het is een wallpaper die ik heb gedownload en dat heb ik op a4 formaat uitlaten printen op fondant en dat heb ik bij planet gedaan maar je moet zelf het printje aanleveren

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

53

Gefeliciteerd!  Errug mooi.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

54

Gefeliciteerd!! Heel erg leuk met dat printje erop zeg!! Zeker eentje om te onthouden! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

55

JJJaaaaa deze vond ik zoooo mmmoooiii, hier wil ik wel een how too van :)

56

Heel geslaagd. Damesachtig en toch een tikkie stoer!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

57

Heel mooi zeg.. dat dit taarten zijn! Prachtig!

58

Frutsel-Daantje schreef:

dat van de metro hihihih dat wist ik niet ben al op zoek maar kan het niet vinden kan iemand mij de foto sturen????

Op http://www.metronieuws.nl/index.php?act … vanvandaag kun je de krant van vandaag nazien. Ik heb het in de editie Rotterdam gezien. Je moet wel even eenmalig registreren.

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

59

Gefeliciteerd met je prijs, een heel mooi geheel zo en de kleur en afwerking zijn top

gr agnes

60

Dit heb je echt gaaf gemaakt...werkelijk schitterend...mooi afgewerkt...mooie kleuren en printje...dus dik verdiend hoor :thumb: jammer dat ik het in het echt niet gezien heb :( volgens mij is die dan nog veeeeeeel mooier dan dat het al is :Y

Gefeliciteerd met je originaliteitprijs!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

61

WOw wat een super inzending!
Gefeliciteerd met je prijs!

Groetjes Tweety!