Re: preview van mijn taart (voor de wedstrijd)
Heel mooi gemaakt hoor, vooral al die kleine dingetjes! Super 
www.freewebs.com/taartvanrenate
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » preview van mijn taart (voor de wedstrijd)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi gemaakt hoor, vooral al die kleine dingetjes! Super 
wow! deze zijn ook echt superleuk!
Super vond (en vind) ik ze... helemaal af, helemaal gaaf, helemaal top!
PRACHTIG zijn ze, Carina!
Ik heb ze vandaag in het echt gezien, erg mooi en precies gemaakt, daar zit heel wat tijd in, dat zie er echt aan af....
Jammer dat ze niet bij elkaar stonden, maar dat heb je goed opgelost!
Groetjes, Jozien.
Zohooooooooooo ik weet niet wat ik zie ze zijn echt helemaal geweldig wat super leuk en zo origineel en wat een hoop werk nou je maakt echt wel kans enne win je niet dan ben je voor mij wel een winnaar hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind ze super,leuk bedacht,zal een werk zijn geweest al die kleine dingen freubelen.
Erg mooi gemaakt Carina! Netjes afgewerkt hoor! Heb ze natuurlijk gezien, en vond het erg slim dat je die foto's er bij had staan. Maar wist jij dan dat ze uit elkaar werden gezet?
Wow fantastisch zeg! Ik heb de andere taarten natuurlijk niet gezien, maar wat mij betreft heb je gewonnen hoor.
Erg mooi gemaakt Carina! Netjes afgewerkt hoor! Heb ze natuurlijk gezien, en vond het erg slim dat je die foto's er bij had staan. Maar wist jij dan dat ze uit elkaar werden gezet?
Nee, ik wist het niet. Maar ik was hardop aan het denken en toen zei ik tegen Wijnand. Goh, zal je straks zien, dat ze uit elkaar gezet worden, dat zou best jammer zijn. En toen zei hij: dan neem je voor de zekerheid een foto en zet je die bij de taart. Dus ik heb het idee aan mijn man te danken!
Maar het heeft me verder niet geholpen om een prijs te winnen
Maar ja, ik heb wel heel veel plezier gehad in het maken. Ik heb zeker geen stress gehad tijdens het maken en heb alles heerlijk op mijn gemak gedaan. (en ja, er zit veel tijd in...) Door omstandigheden kon ik pas vorige week er aan beginnen. Maar heb toen ook elk uurtje benut. Het is vorige week elke dag half twaalf geworden en vrijdagavond was het dus 1.45 uur. Foto's maken neemt veel tijd in beslag...:S
(wellicht toch nog eens een cursusje volgen)
Dus ben nu wel een beetje moe. Maar vanmiddag ga ik weer lekker genieten.
ALs Wijnand terug is van het sporten, dan gaan we ff eten en ga ik lekker naar Ahoy!
Sorry eigenlijk een babbel na het dummie decoreren
Ik vind ze erg mooi geworden, knap gemaakt!!!
jolanda71 schreef:Super taart. Alleen op de beurs heb je wel bestek en hier niet
Heb nog even gecontroleerd op mijn toestel want ik vond je vrouwentaart zoooo gaaf dat ik er een foto van gemaakt heb.
Zo, jij bent oplettend! Klopt helemaal, maar het bestek moest nog ff wat langer drogen (de zilver kleurstof) Dus zodoende...
Daarnaast liggen er op de mannentaart ook geen dartpijltjes en die waren er wel op in Ahoy. Die moesten ook nog ff drogen...
en mijn foto's die ik gemaakt had bij Ahoy waren niet zo goed, dus heb ik toch maar deze geplaatst.
Nou heb van de vrouwentaart wel een foto.
Moet je hem even kopieren en zelf in je album zetten. Kan ik hem weer uit mijn album halen want ja ik heb hem helaas niet gemaakt 

Ook ik heb 'm in het echt mogen aanschouwen! Ze zijn heel mooi gemaakt!
Jaaaaa, ze waren (zijn) leuk!!
Goed dat je er ook een foto van de ene taart bij de andere gezet had...had je stiekem toch een totaalplaatje.
Enne....ik had nog niet op het forum gekeken, anders had ik je vanmiddag live kunnen zeggen dat ik ze super vind!!
o, wat is ie leuk met dat serviesje vooral!
Heel erg goed bedacht ook zo samen, wat jammer dat ze dan niet gewoon samen konden staan h
carina ik had het al gezegd op de beurs (dacht ik!) maar ik vind ja taarten echt super tof! jammer dat ze niet bij elkaar stonden, maar ze zijn gewoon super stoer met al die kleine frutsels! en je idee is ook super!
anyways, ik vond het ook heel tof om je eens ontmoet te hebben!
(en uiteindelijk kreeg ik ook nog koffie!)
Heel mooi gedaan, echt super!
ook al zo super uitgewerkt, top hoor. en die details geweldig.
Heel mooi gemaakt
Weer erg jammer dat mannen en vrouwen niet bij elkaar stonden, die van vrouwen vond ik geweldig en de combi ook, maar die mannentaart alleen was me helemaal niet opgevallen 
Heeeeeeeel leuk gedaan...mooie detaails 
Weer erg jammer dat mannen en vrouwen niet bij elkaar stonden, die van vrouwen vond ik geweldig en de combi ook, maar die mannentaart alleen was me helemaal niet opgevallen
is niet zo raar, want die van mij stond achter die geweldig mooie schilder met schilderezel. En die was natuurlijk gewoonweg een eyecatcher! Was supermooi!
Wow erg mooi allebei zeg! Super!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » preview van mijn taart (voor de wedstrijd)