1

Onderwerp: Piet en Saar voor de caravan

De opdracht was duidelijk, een taartje voor ongeveer 10 personen, met een 50 jaar getrouwd paar voor hun favoriete caravan in zomeroutfit. Ik heb er heeeeeel leng op mogen broeden en vind het eigenlijk nog steeds niks, die grote poppetjes bij die minicaravan. Maar ja, hoe ik het dan had moeten oplossen???
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JBF83FFG.jpg

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Piet en Saar voor de caravan

Ik vind het G-E-W-E-L-D-I-G !!!

Het paartje heb je supermooi geboetseerd en ik vind het juis leuk, die mini-caravan erbij...

Neee... je hoeft niet te twijfelen hoor.. integendeel... wees trots!!!!

Enne.... de vulling, Rianne???

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Ooh helemaal geweldig zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Dat is gewoon gezichtsbedrog De caravan staat heel ver weg. Super gemaakt hoor. Als de caravan groter was geweest was hij waarschijnlijk door de taart heen gezakt.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

5

Hij is toch helemaal leuk?! Wat wil je nog meer, als het allemaal op een 10-persoonstaartje moet!!!!!! Dat vind ik al een prestatie op zich.

Groet, Jolanda

6

Jol321 schreef:

Wat wil je nog meer, als het allemaal op een 10-persoonstaartje moet!!!!!! Dat vind ik al een prestatie op zich.

Juist, dat dacht ik ook hoor, op een 10 persoonstaartje past nou eenmaal niet zoveel, hihi!

Enne, sorry Koen, de vulling is lemoncurd, witte creme en een scheutje limoncello!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

oh wat leuk zeg!! super leuke lieve mensjes zeg!! heerlijk die sfeer van je taart...

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Wat een mooi geboetseerd paartje!! Je taart is top hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

oooh, als ik 50 jaar getrouwd ben wil ik ook nog wel zo'n strak buikje(ben bang dat dat niet gaat lukken nu ik verslaafd ben geraakt aan taarten bakken/decoreren),en die caravan is gewoon van het merk "kip"dat zijn inieminie caravannetjes toch?
ik vind t een erug leuk taartje geworden....

10

Gewoon geen kleine taart bestellingen meer aannemen ;)

11

Super!
Trek je niets aan van de verhouding, je kan er natuurlijk ook geen supergrote caravan opzetten ;)

Ik vind hem helemaal geweldig, het idee... niemand die de verhoudingen opmerkt hoor.

Toppie!

xxx

12

Ik vind hem ook harstikke leuk geworden hoor!

13

Ik vind hem dus ook errug leuk, het enige verkeerde misschien is dat ze gewoon een heel ander formaat taart hadden moeten nemen ;) vind het reuze knap dit allemaal op zo'n mini-taartje!! Heel mooi gemaakt weer  Rianne!! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

14

geweldig :) lijkt wel een soort van karikatuur met die minicaravan :)

15

Je kunt het ook zo bekijken dat je wat perspectief op je taart hebt aangebracht. Die caravan staat gewoon een flink end achter dat echtpaar dat flink aan het relaxen is :Y. Ik vind hem erg leuk!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

16

Heel gaaf zeg!!

17

Ik snap dat je de verhoudingen niet helemaal vind kloppen, maar het ziet er wel super uit hoor :)

18

heel erg leuk :D :D

19

de caravan staat inderdaad ver weg, hij is heel mooi geworden en strak en leuke figuurtjes

gr agnes

20

Wat ontzettend leuk zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

21

Super leuk gedaan hoor...hier mag je opzeker trots op zijn :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

22

Super leuk zeg!

Groetjes Tweety!