1

Onderwerp: Hartvorm bakblik

Hoe groot is deze ongeveer?

Ik ga nl als uitzondering een taart maken voor een meisje, 12 jaar, die binnenkort geopereerd word aan haar hart. Haar oma vroeg of ik een taart kon maken in de vorm van een hart. Euh ja ik bak eigenlijk niet voor anderen. Ja voor mijn vriendin maar dat is toch anders. Ja maar, en toen kwam ze met dit verhaal. Ja dan kan ik niet nee zeggen.

Ik heb dus geen hart vorm en ga hem uit een ronde taart snijden. Maar wil nl wel een beetje de normale maat.

Alvast bedankt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Hartvorm bakblik

ik heb zelf vandaag een hart-taart gebakken. uit een siliconenbakvorm bij de xenos vandaan voor 6 euro of zo. helemaal prima gelukt! hij ligt nu in de vriezer.
maar uit een ronde taart zou ik hem gewoon zo groot mogelijk snijden.
het hart van mij is even hoog als mijn ronde bakvorm, iets van 24 of 26 cm dus. wel iets smaller natuurlijk.
ik zou hem zo groot mogelijk maken, hoe meer mensen er van kunnen eten!

en logisch dat je geen nee kon zeggen...

3

Je hebt ze in verschillende maten. De mijne is 25 cm.
Heet dat meisje toevallig Laurie?

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Ik heb een verstelbare vorm, heel groot wordt -ie een beetje breed vind ik, maar de kleinste 3/4 maten zijn errug leuk! :) Ik weet alleen niet waar je dat kan krijgen bij jou in de buurt :(
Zo'n siliconen is ook een goede optie, of zo'n kleine siliconen-vormpjes?

Mijn website: Presentaart

5

Ik heb vandaag een hartvorm op de kop getikt voor 2,50 nieuw en nog wel een anti-aanbaklaag. Nou is toch geen geld. Hij is van buiten oranje maar ja.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Carin schreef:

Je hebt ze in verschillende maten. De mijne is 25 cm.
Heet dat meisje toevallig Laurie?

Nee het meisje heet dienie.