1

Onderwerp: familiedag cupcake's

Vanmiddag hebben we familiedag en tijdens een boswandeling gaan we picknicken en spelletjes doen. Dus ik heb aangeboden om voor de cupcake's te zorgen voor bij de picknick. Leek me makkelijker dan een taart aangezien ik voor vanmorgen ook al een taart wilde maken. Maar daar heb ik me eerlijk gezegd gruwelijk op verkeken..... Je hoeft dan wel niet zo veel te vullen en af te smeren, maar qua decoreren gaat er toch heeel veel tijd in zitten, dat had ik niet verwacht...
Vind ze wel leuk geworden!

http://img150.imageshack.us/img150/182/2221bewerktqi4.jpg

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: familiedag cupcake's

Ze zijn hartstikke leuk. Vrolijkt de familiedag lekker op met dit weer.... (althans bij ons is het grauw en grijs, bij jullie hopelijk niet)

Veel plezier.

Groetjes,
Annelies

3

Mooi,mooi,mooi ,zeer knap gedaan!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

4

Ze zien er zeker gezellig uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Leuke, lieve cupcakes :Y

6

Hier was en is het nog steeds hartstikke mooi weer!

Mijn oom die de cupcake's mee nam naar de picknickplaats was overigens niet zo voorzichtig met die 'koekjes' omgegaan :( Ze lagen op de kop, waren gebroken of ingedeukt :( Nu snap ik wat jullie bedoelen met die topics over dat ander mensen niet goed met je taart om gaan.....

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

7

ooo balen dat je oom niet zo netjes met je cc's omging. Balen zeg, want ze zagen er heel erg leuk uit!

Groetjes Tweety!

8

Mooi, leuk en vrolijk geheel.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Dat is een vrolijke boel!! Leuk hoor!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Wat een gezellige boel...mooi hoor!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl