Re: Originaliteitprijs gewonnen I love cake
Ja gaaf is ie hoor.... Zelfs mijn man stond gister ff te kijken hoe mooi ie was, voordat we eruit gebonsjoerd (schrijf je dat zo??) werden. Van harte hoor...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Originaliteitprijs gewonnen I love cake
Ja gaaf is ie hoor.... Zelfs mijn man stond gister ff te kijken hoe mooi ie was, voordat we eruit gebonsjoerd (schrijf je dat zo??) werden. Van harte hoor...
Gefeliciteerd!!!! Erg mooi gemaakt, maar ik ben ook benieuwd hoe je die 'haartjes' voor elkaar hebt gekregen...
Gewoonweg PRACHTIG, !!!!
Fantastisch in elkaar gefrutseld! Maar de vraag blijft .......hoe? Gefeliciteerd met je prijs.
Mooi hoor!
Gefeliciteerd! Ik vond ze 'live' helemaal geweldig!
gefeliciteerd!!! heel mooi.
ze zijn echt super! het lijkt net echt een stofje bij die tas en die schoenen
GEFELICITEERD! 
Je printje is geweldig 
Ik heb m in het echt gezien
Vind ze echt heel knap gemaakt. Die print ook... 
gefeliciteerd hoor, ze zien er ook allemaal stuk voor stuk geweldig uit.
mooi zeg, maarree..wat is dan icing creme? ennee dat printje.....super gedaan
Jaaa heb ik gezien.
PRACHTIG
Geweldig leuk dat je hebt gewonen. En terecht hoor, vond het een heel leuk stel zo bij elkaar met prachtige kleuren.
Gefeliciteerd!!!!!
Ik heb em gezien, het was een heel mooi taartensetje. Gefeliciteerd enne... ik ben ook erg benieuwd en mijn vriendin die mee was, ook.
ik vond m al super
helemaal gaaf da tjij m hebt gemaakt 
erg leuk!
Ja, ik vind hem natuurlijk ook super! Maar hoe doe je nou dat printje?
super is het!!!
In het echt heb ik je al gefeliciteerd, maar nu ook nog even op het forum! Ben ook heel benieuwd naar de info over het printje!!
je hele presentatie was heel erg mooi!
Hoorde vandaag van Lilo dat de prijzen inderdaad verloot waren onder de winnaars en dat jij waarschijnlijk de gelukkige was van de kenwoord mixer, dan heb je gewoon de hoofdprijs gewonnen!!!!
Oh waauw, dit is ook enorm origineel 
Je prijs is erg terecht! Proficiat 
xxx
Hij is cool! Vandaag ook in het echt gezien en hij sprong er ook echt uit!
Als ik me niet vergis is dat printje te koop bij Planet CAke toch? net als de Burberry ruit....
ik vind hem super stoer!!!
echt knap gedaan
met recht orginaliteits prijs
Heel mooi gedaan, gefeliciteerd met je prijs!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Originaliteitprijs gewonnen I love cake