Onderwerp: Schoentjes en slippers
Op de i love cake wat spullentjes gekocht en even uitgeprobeerd met marsepein, had even geen mexican paste in huis, maar wou het toch proberen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Schoentjes en slippers
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op de i love cake wat spullentjes gekocht en even uitgeprobeerd met marsepein, had even geen mexican paste in huis, maar wou het toch proberen
Die zien er gezellig uit Geweldig.
groetjes Natascha
Super ....echt mooi gedaan!!!!
Wat zijn deze allerschattigst!!
Zo leuk!
Oh wat leuk!!!
En zo mini, lijkt me een prutswerkje!
Mooi hoor!
xxx
ooooooooooooh, wil ik hebbe , hebbe , hebbe!!!! Mooi!!! Op de beurs gekocht zeker?
Ooh die zijn echt errug leuk;
Oh, leuk zeg!!! Heb jij er ook zo staan te genieten bij die ienie mienie schoentjes.
Ik (en mijn vriendin) ook. Ga ze vandaag ook even uitproberen.
Ik vind ze schattig! Ik heb de uitstekers gisteren ook gekocht, ik vind het zo leuk dat je heel makkelijk heel veel verschillende slippertjes kan maken. Alleen weet ik niet hoe je die hakjes moet maken, kan jij me dat soms uitleggen?
Oh ik heb ze ook al gemaakt hoor! Te gek zijn ze he! Ziet er leuk hoor. Ik heb wel de mexican past gekocht, en heel eerlijk. Dat werkt als een trein hoor. Heel strak, geen rafeltjes, scheurtjes en deukjes.
Ik ben helemaal verliefd op mijn schoentjes.
Wat schattig
Wat schattig zeg! Dat doet mijn (schoenenfreak)hart wel sneller kloppen:-)
Is dat met uitstekertjes gemaakt?
Waar vind ik die?
Wat leuk... wat supergaaf!!! Die gaan we vast vaker zien, want ik had er zaterdag al een heleboel mee rond zien lopen!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Schoentjes en slippers