Re: I love cake inzendingen (BlingBling en EK2008)
De EK taart is superstrak! Maar...wat is nu je prijs?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I love cake inzendingen (BlingBling en EK2008)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De EK taart is superstrak! Maar...wat is nu je prijs?
hartelijk gefeliciteerd met je prijs! Leuk man en verdiend hoor, lijkt me inderdaad veel werk 2 wedstrijdtaarten!!!!!!!
Op de terugweg zei Marleen in de auto: "die Bling Bling, die vond ik gaaf!" En ik... Bling Bling? Bling Bling? Zegt me helemaal niks! Maar nu ik 'm zie denk ik: "O jaaaaaaaaa, natuurlijk... DIE BLing Bling!!!!"
En nou lees ik dat jij er ook gewoon was... heb ik je weeeeeeer niet gezien... 
Kan ik je nu 'slechts' van harte feliciteren met je terecht gewonnen prijs!!!
schitterend,mooi en knap bedacht!!
wowwwwwwwwwww schitterend!!!!
Twee super taarten! Die bling bling is echt heel leuk gedaan 
Ontzettend mooie taart hoor! heels trak en netjes! Heb hem natuurlijk gezien! Helaas je mannentaart dus over het hoofd gezien (zucht) 
En jou ook! Had je graag een keer ontmoet.
Gefeliciteerd nog meid!
Petje af voor degene die allemaal aan de wedstrijd hebben meegedaan,ook deze vind ik heel leuk,doe het je niet na.
Prachtige taarten!!
Gefeliciteerd met de originaliteitsprijs!!
Gefeliciteerd, en je taarten zijn inderdaad erg gaaf!
ze zijn heel erg leuk
en gefeliciteerd met de originaliteitsprijs!!
Ze zijn mooi zeg..... Ook jij van harte he....
Wat levert zo'n prijs nou op??
Hahahaha, dat weet ik nog niet! Bij het handjeschudden bij de uitreiking werd me verteld dat de prijzen later kwamen... Dus toen ik tegen drieen naar huis ging heb ik toch nog maar even Renita van Planet aangeschoten (figuurlijk dus...) om te vragen hoe het nou verder ging. De twee hoofdprijzen werden verloot en dat moest nog gebeuren en dat ga ik dus vanmiddag vernemen als ik mijn taarten weer op ga halen. Spannend, ik ga voor het lidmaatschap op the Brittish Sugarcraft Guild... maar aangezien ik wel gelukkig ben in de liefde, ben ik erg ongelukkig in het spel, dus het zal wel niet veel worden, hihi! 
Ze zijn mooi zeg..... Ook jij van harte he....
Jij ook Marlies, het was al helemaal duidelijk dat die van jou de origineelste was, wat een goed idee om zo je cupcakes te presenteren!
Op de terugweg zei Marleen in de auto: "die Bling Bling, die vond ik gaaf!" En ik... Bling Bling? Bling Bling? Zegt me helemaal niks! Maar nu ik 'm zie denk ik: "O jaaaaaaaaa, natuurlijk... DIE BLing Bling!!!!"
En nou lees ik dat jij er ook gewoon was... heb ik je weeeeeeer niet gezien...
Kan ik je nu 'slechts' van harte feliciteren met je terecht gewonnen prijs!!!
Ahhhh Koenie! Volgens mij heb ik jou wel zien schuiven hoor, daar... Maar dan moeten we maar een echte "date" maken bij T&T in oktober!
supermooie taarten!
GEFELICITEERD!! 
Gefeliciteerd!!!
En super taarten!
Hey lieselotte, meid van harte gefeliciteerd met de originaliteitsprijs voor de mannen!! Heeeel gaaf!! Vind je bling-bling taart trouwens super, helemaal Margaret Braun-achtig, ben daar ook weg van!!

gefeliciteerd, en heel mooi en strak uitgewerkt. top gedaan
Ze zijn schitterend...die bling bling is ook helemaal mijn ding 
Gefeliciteerd met de originaliteitsprijs
,want dat heb je echt verdiend 
Bling bling is super leuk. En je EK taart is mooi gemaakt!
Gefeliciteerd met je prijs!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I love cake inzendingen (BlingBling en EK2008)