1 Laatst bewerkt door dutchdecorator (31-05-2008 19:41)

Onderwerp: mijn inzending i love cake

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZRVAF4LR.jpg
jammer dat ze niet naast elkaar mochten staan hierdoor kwam het ontwerp niet echt uit de verf.

De achterliggende gedachte was:

rijke "oude"dame heeft iets met arme jonge rodeo rider vandaar de hooi achtige onderborden.
en het ruwe spuitwerk op de boeren zakdoek.
nou ik was in iedergeval best tevreden en ik was het ook helemaal eens met de keuze van de winnaars.
Er waren prachtige taarten bij!
vond de WK taart ook geweldig!

groet,

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

2

Re: mijn inzending i love cake

Super gemaakt. Vooral die cowboyhoed vind ik geweldig.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

zoooo, wat moooi!!! wat is iedereen goed bezig zeg!!!( degene die hebben meegedaan aan de wedstrijd) super!!!!!!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

4

nou ik vind deze cowboy hoed ook een toppertje hoor.

5

Ook die van jou waren hartstikke leuk, al veel over gezegd denk ik, belachelijk dat je je 2 taarten niet samen mocht presenteren, daar hebben ze de plank weer misgeslagen bij Planet. De meeste zo hun best gedaan om taarten te maken die bij elkaar passen, staan ze niet bij elkaar.

Maar prachtig gemaakt, leuk ook dat stro op de onderborden!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Wat een taarten, prachtig!
En dat rode doekje, ik dacht dat het echt was :Y

Moooooooooi!! :thumb:

xxx

7

je kan ze zo in de etalage van een hoedenwinkel leggen!!!

8

Mooi gemaakt hoor. Helaas ben ik er dit weekend niet bij. Jammer als ik dit zo zie!
En ik meende ook dat die zakdoekjes echt waren!

9

Ik kreeg later nog een mooie feedback voor je van een engels jurylid. " De cowboy hoed was heel mooi afgewerkt"

Dat was en ben ik helemaal met haar eens. Ook je dames hoed is mooi en een aparte vorm

groetjes Francisca

10

En ik vond het ook gezellig om je te zien!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

11

ooohhh wat een prachtige creaties. Ben blij dat ik niet in de jury zat. Zou niet hebben kunnen kiezen.

Corinne
Sugar & Flour

ooohhhhhhhhhhhhhhhh die cowboy hoed vind ik echt origineel en het plaatje samen vind ik super

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

13

Prachtig zeg!

Wat een mooie details!

14 Laatst bewerkt door lune (31-05-2008 21:21)

Ja.........super gemaakt, mooie vormen ook die hoeden en de zakdoeken......net echt

en leuk je live gezien te hebben :D

Franky schreef:

Ik kreeg later nog een mooie feedback voor je van een engels jurylid. " De cowboy hoed was heel mooi afgewerkt"

jaja........leuren met de jury.......t is maar goed dat je niet meegedaan hebt.....jij kende iedereen uit een (Engels) verleden :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

15

Wat een gave taarten! Passen heel leuk bij elkaar!!

16

lune schreef:
Franky schreef:

jaja........leuren met de jury.......t is maar goed dat je niet meegedaan hebt.....jij kende iedereen uit een (Engels) verleden :lol:

:) :) :) Het was echt dol gezellig om ze weer te ontmoeten.

groetjes Francisca

17

Hallo Saskia, wat een toptaarten zeg!  Had je al niet eens eerder zo'n geweldige cowboyhoed gemaakt? Ik vind ze beide geweldig :thumb:

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

18

Prachtig... en voor de afwerking weer een enorm diepe buiging... wat mooi!!!!

Vind het verhaal 'achter/bij' de taarten zo mogelijk nog mooier!!!

Schitterend....

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

19

Ik vond ze super hoor sas, zeker geen fout spuitwerk mopperkont. ;) :D
Jammer dat ik geen tijd had om te beppen, maar we bellen wel weer van de week. :D
Dat gold eigenlijk voor vele, ik was te druk om even bij te kletsen, dat was wel erg jammer. :S

20

Wat zijn ze gaaf! Het idee erachter vind ik erg leuk en heel mooi uitgevoerd.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

21

oooo wat zijn ze mooi !!!! Dat dameshoedje, daar val ik helemaal voor.
En die perfect afgewerkte cowboyhoed !

22

Knap zeg....wow...........je zou ze zo allebei willen passen zo echt en dan die zakdoekjes en id ze zouden eigenlijk bij elkaar moeten staan vind ik bij allemaal zo hoor dan is het mooier een geheel!!!! En duidelijk de verschillen te zien!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

23

heel knap gedaan zeg, heel l.llig dat ze niet naast elkaar mochten staan!!!

24

Prachtige taarten!!! Hoeden zijn niet van echte te onderscheiden. Neerleggen in een hoedenwinkel en kijken wie er gaat passen ;)

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

25

Oh Saskia die waren dus van jou. Erg mooi gemaakt en inderdaad een afgang dat ze niet bij elkaar mochten staan.
Heel jammer dat ik je dus niet heb intmoet gister. Miscchien heb ik je wel gezien, maar zijn we gewoon langs elkaar gelopen. Had graag een babbeltje met je gemaakt!