Re: ML Pony Paleis
Wat een geweldig kunststuk!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ML Pony Paleis
Dit heb je vast nog niet gehoord maar..........hij is mooooooooooooooooooooooooooi!
wouwie hij is zooo gaaf!!!! ik vind hem echt mooi gemaakt
Hier moest ik echt even voor inloggen zeiden vandaag 2 dames tegen me.... wat een SCHITTERENDE taart. Ongelooflijk knap gemaakt!
wauw kan niet anders zeggen
Hier viel dus ook mijn mond echt van open (en dat gebeurt zo goed als nooit)! Wow!!!!!
O Lara, hij is echt mega fantastico.
Dat hebben jullie weer super gedaan spaans super team.

Hier in huis raast ook de MLpony rage..............deze ga ik dus echt niet laten zien aan mijn dochter, dan hang ik eraan 
Wat een mega gave fantastische super mooie meidentaart.........WOW
Lara wat is dit een waanzinnig mooie taart zeg!! Helemaal te gek, en dan nog zo perfect afgewerkt. Petje af voor dit meesterwerk meid!
SUPER! Wat een ontzettend leuke en mooi gemaakte taart!
Echt helemaal
Wauwie!
schitterend zeg!!!! Wat een prachtige kleuren, deze is er echt weer een waarvan het jammer is dat ie opgegeten wordt!!!
gr ciska
Geweldig mooi !! Alle soorten van complimenten zijn al voorbij gekomen en ik kan daar niks aan toevoegen hoor! TOPPERTJE!!!
Monique63
Hoezo veel foto's! Veel te weinig nog!
moet ik toch nog ff in jouw album gaan neuzen....
Hij is echt PRACHTIG! SUPER gewoon! Maar dat kun je wel zien aan de vele reacties 
DONDERS!!! Wat gaaf! en inderdaad...... mierzoet!
zooo die is echt heel erg mooi 
Ooooo Lara had ik hem toch bijna gemist

Vind dit werkelijk een van de mooiste kindertaarten.
GEWELDIG!!!!!!! Een hele hele dikke
voor jou en Julio.
Meid hij is geweldig! En dat zijn een hoop mensen met mij eens denk.
91 reacties!!!!! Wat veel. En terecht want hij is erg mooi
Jeeetje zeg wat een hoop supergave, leuke en lieve reacties!! We zitten hier helemaal te stralen!! :-D
De torens zijn gemaakt van fondant met tylose, dik dus
en rond een keukenrol (met bakpapier) gezet, die er later uitgehaald, ze zijn gedust met Shimmer Pink van Sugarflair (ook de achterwand, gewoon op wit fondant dus). De daken zijn van ijshorentjes met repen fondant, overlappend en dan gedust met parelmoer, dan krijg je dan heel lichtblauwe, errug mooi vond ik zelf 
De achterwand is de truc van Wendy, gewoon fondant (met tylose) op een taartkarton plakken, en dan alles versieren, wel dus allemaal laten drogen.
De torens op de taart: heb een deuveltje onder de randjes gezet (voor en achter) aangezien ze nogal zwaar waren met de daken ook erbij. Achterwand ertegenaan, gekeken waar de toren de wand raakten en daar allemaal steentjes geplakt (nog effe snel
) en gauw nog even gedust, toen alles aan elkaar gezet. Stond echt prima! Voor het vervoer in een doos gedaan met een achterwand erin (van een taartdoos op z'n zij), zo'n luchtbag (die je vaak bij compu-onderdelen vindt
) erachter en het stond helemaal goed, is ook prima gegaan de reis van een half uurtje.
Meiden, allemaal nogmaals heel erg bedankt voor alle lof, het was ook inderdaad wel een bereklus ja dusse 1x en nu is het wel klaar
:-D
super!!!!!
prachtige kleuren!
en super mooi paleis!
Saskia
Wat een supergeweldige taart is dit!!!!! Die kleuren, die...nou ja alles natuurlijk. Maar dat heeft iedereen voor mij ook al gezegd.
Lara en Julio!!! Super geweldig prachtig schitterend ... alleen maar lof van mijn kant
Super creatie!
Nou Nog maar een keer!!!!!!
Mijn berichtje is verdwenen dinsdag ochtend!!
Wat een plaatje Julio en Lara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind hem super er zijn geen woorden voor!!!!
Ik maak terplekke een diepe buiging voor jullie!! Chapeau Chapeau!!!
Hij is werkelijk schitterend! Daar mag je wel enorm trots op zijn!!!!!
Werkelijk een plaatje van een little pony kasteel,geweldig al die vrolijke kleurtjes,daar wordt je toch wel vrolijk van,van zoveel kleur,top.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ML Pony Paleis