Re: bruidstaart aqua blauw met witte rozen.
Wauw, dat parelrandje en de gouden krullen maken het taartje heel bijzonder.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart aqua blauw met witte rozen.
Wauw, dat parelrandje en de gouden krullen maken het taartje heel bijzonder.
ontzettend mooi!!!
Schitterend. Bijna lichtgevend. Heel erg mooie kleur.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
wat een plaatje!
hele mooie kleur!!!
Heeel mooi!! Super die kleur!!
Wow...........super en een mooie kleur (me love aqua, zelfs mijn crocs zijn aqua
)
en wat een mooie rozen ook (en zo veeeeeheeeeeel )
Prachtig!!!
wauw!!! prachtig blauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
ben nu ook benieuwd naar jouw cakerecept, het is wel zo dat cake zwaarder is dan biscuit ivm met de vullingen. maar de taart is wel makkelijker/strakker te bekleden . Is het een luchtige cake?
was zelf namelijk op zoek naar een luchtige cakerecept, maar helaas waren alle cakes die ik uitgeprobeerd heb toch te zwaar voor de vullingen.
Mooie bruidstaar in een hele mooi kleur! En mooi roosjes heb je gemaakt!
wat een beauty en superkleurtje! Ik lees dat je cake gebruikt ??? Vind ik eigenlijk wel een goed idee. Heb je een goed recept die je vrij wilt geven? 
Nou je bent niet de enige die hem geslaagd vind hoor hij is prachtig zeg......en die pareltjes wauw in combi met die kleur......zucht!!!!
Wat een super mooie bruidstaat heb je gemaakt!
En die kleur........dat is pas eens iets anders, echt prachtig!
zo zo dat is niet mis wat een kleur!
en wat een prachtige rozen mooi parelpandje ook!
heel aparte taart geworden voor een uniek paar!
Saskia
Oooh, die is erg mooi! Die kleur is ook gaaf!
supermooi, en zo veel rozen....ik ben nu wel heel benieuwd naar het recept van jouw moist cake.
heel erg mooi!
Geweldig wat een super taart. De kleuren zijn echt heel mooi.
Groetjes Natascha
Wauwie !!!!
Wat een mooie taart en een nog mooiere kleur zeg (blauw is mijn lievelingskleur ) !
Hoop ooit ook nog eens zoiets te kunnen (zit nu te zwijmelen ... zucht)
Groetjes Joyce
Ooooooo, wat is die MOOI!!!!!!!!!
SCHITTEREND!! Wat een topkleur zeg, ben ook helemaal weg van aqua, maar deze zo met de rozen en het sjieke randje erop, echt supermooi Karen!!
En ja ook ik ben errug benieuwd naar je cake-recept!!
En de kleur die je gebruikt heb trouwens! :-D
De kleur is aqua van Wilton en mijn recept is toch wel geheim eigenlijk 
maar op http://www.joyofbaking.com/ vind je hele goeie en al allemaal omgezet in grammen en zo.
Super recepten deze site !
Een mooie taart en een prachtige kleur blauw! Ik zou wel een close-up van de parelrandjes willen zien. Is het randje helemaal gespoten? Heb je er sierparels (zo te zien druppelvorm??) aan bevestigd of is dit iets anders?
heel erg mooi!
die kleuren zijn echt schitterend!
prachtig gedaan!
randje zijn kleine gespoten puntjes en de sierparels zijn van fondant. ik zal eens een closupje zoeken.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart aqua blauw met witte rozen.