Re: preview van mijn taart (voor de wedstrijd)
Carina wat zijn ze super.
Ik heb nog foto's van je taarten gemaakt !!!!!!
www.taartenvanmanika.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » preview van mijn taart (voor de wedstrijd)
Carina wat zijn ze super.
Ik heb nog foto's van je taarten gemaakt !!!!!!
Wauw, wat een mooie details en alles zo netjes uitgevoerd... En dan waren er volgens jou nog mooiere? Dat word een dag vol ooooohhhhhhhhhhh en aaahhhhhhhh's denk ik!
erg leuk geworden allebei!
Heel erg mooie taarten hoor. Ben wel benieuwd wat die anderen zullen zijn dan, want de jouwe vind ik al helemaal top.
Sterkte bij het wachten.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
wauw,ik vind ze allebei echt super!
leuk bedacht hoor.
volgens mij maak je best kans!
Jaaaa, ik heb hem net in het echt mogen bewonderen en ik vond deze zoooooo leuk en mooi gemaakt!!
Echt fantastische taarten !!
Ik was eerst zelfs aant het zoeken op de "tafels" waar je taart stond
Echt waar, haha.
Maar echt super gedaan!
Groetjes
wat leuk zeg....kom net terug uit Ahoy en heb jouw taarten zien staan en vond ze heel erg leuk...
Jaaa, super waren ze
En wat ik ook h
Ik wist dat hij van jou was.............want het was de enige taart met dartpijlen
(ik was nog op zoek naar een dartbord)
Ik vond het 2 prachtige tafreeltjes, super mooi gemaakt
heel moo verzonnen zeg, ik kan ze morgen live gaan zien!!
Ik vond ze harstikke mooi gemaakt. Wat ik ook heel leuk vond dat je bij de taarten een foto van de andere taart had gezegd.
Wauw joh wat een gave taarten! Super netjes!!
Wat een leuke set!
Hoi Carina,
Ik vond ze heel mooi en super precies afgewerkt. De mannentaart is nog het origineelst naar mijn smaak. Zal wel een geduld werkje geweest zijn allemaal.
Groetjes,
Gosia
Mooi !! Vind je idee erg leuk gevonden en vind dat je het ook heel erg mooi hebt uitgewerkt!! Super !!
Haha, ik dacht voor de uitleg gewoon dat het een gedekte tafel was en dat je later een zoomfoto van de dingetjes op de etagere zou plaatsen! 
Geweldige taarten! Ik vind vooral je vrouwentaart super. Maar ik ben dan ook een groot fan van High Tea! 
Super taart. Alleen op de beurs heb je wel bestek en hier niet
Heb nog even gecontroleerd op mijn toestel want ik vond je vrouwentaart zoooo gaaf dat ik er een foto van gemaakt heb.
Super taart. Alleen op de beurs heb je wel bestek en hier niet
Heb nog even gecontroleerd op mijn toestel want ik vond je vrouwentaart zoooo gaaf dat ik er een foto van gemaakt heb.
Zo, jij bent oplettend! Klopt helemaal, maar het bestek moest nog ff wat langer drogen (de zilver kleurstof) Dus zodoende...
Daarnaast liggen er op de mannentaart ook geen dartpijltjes en die waren er wel op in Ahoy. Die moesten ook nog ff drogen... 
en mijn foto's die ik gemaakt had bij Ahoy waren niet zo goed, dus heb ik toch maar deze geplaatst.
Hoi Carina,
Ik vond ze erg leuk en ik vond het heel slim van je om een foto van de andere taart bij de ene te zetten zodat het weer een beetje een geheel vormt.
veel plezier morgen,
Saskia
erg origineel!!! en heel mooi gemaakt!!!
Jaa, ook gezien. Leuk bedacht zo, tafel met thee en
Deze vond ik echt superleuk!
En duidelijk een stelletje, ondanks dat ze zover bij elkaar vandaan stonden.
Heel mooi en een geweldige combi, Jolanda
Wat heb je gewonnen?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » preview van mijn taart (voor de wedstrijd)