Re: ML Pony Paleis
Wat ontzettend mooi!!!
Website: www.droomtaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ML Pony Paleis
Wat ontzettend mooi!!!
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
owww wat een prachtige taart. Mooie felle kleuren en zo vrolijk. Ook super dat je die kleurtjes in alle details laat terugkomen.
Mn complimenten hoor!
Hi!
SUPER (ALWEER)!!!!!!! Wat een geweldige taart! Ik kijk mijn ogen uit 
Groetjes,
Astrid.
PRACHTIG
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwwww....
xxx
Sprakeloos .....................................................................................................................................................
Hallo Lara,(inmiddels mijn spraak terug gevonden
)
Nou dat was het wachten waard
Echt heel erg mooi vooral de vlinders en het naamplaatje
( en de kleine hartjes op de torentjes
:Y:Y)
Is alles van Fondant? Hoe houd je dat staande (torentjes en muur) uitgehard en neergezet zonder steun???
Fijn hoor zo'n mooie taart 
oooo wat een geweldige taart
supermooi geheel!!!
...............................S C H I T T E R E N D.............................
..................................................Ben er stil van..........................................
Wat een prachtig plaatje....dat hebben jullie helemaal top gedaan 
Daar mag je zeker trots op zijn! Echt heel knap gemaakt zo hoog en zo mooi en helemaal geweldig 
Helemaal geweldig zeg! Mijn mond viel gewoon opne van verbazing. Wat een plaatje. Mag je zeker h
HELEMAAL GOED!!
Wat een prachtige taart heb je gemaakt zeg...gewoon SCHITTEREND!!
En wat leuk is het als de ontvangers er ook zo blij mee zijn he...daar word je zelf dan ook weer helemaal blij van!!
ik kan me alleen maar aansluiten bij de reacties die al gegeven zijn! Niet normaal zeg!! hier moeten veel uurtjes in gegaan zijn! PRACHTIG resultaat!!
WOW!! On-ge-loof-lijk!!! Je zal toch een klein meisje zijn en dan zo'n taart krijgen!! Kan me voorstellen dat Milan er helemaal verlegen van werd!! Wat een prachtstuk!
groetjes,
Dorieke
waaauuwww!
wat een droom van een taart 
geweldig zeg!:thumb:
Wauw Lara wat is het een geweldig leuke taart geworden!! PRACHTIG 
O, Lara, hij is helemaal geweldig deze taart! Die kleuren zijn prachtig en al die details! Ik ben verliefd op de regenboogvlindertjes!
ik dacht al waar blijft Lara ....maar als ze komt ,komt ze met een KNALLER !!!!
Niet te doen zeg wat een pracht ...ik durf hem niet aan ons Felien laten zien want zij is volgende week jarig en moest voor haar ook een little ponytaart maken (die dus al een tijdje in de vriezer zit) maar deze gaat ze dus t
Wauw.....super.....gaaf.....toppie 
Wat een ongelofelijke prachtige taart
:Y
Groetjes Marlies.
wwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww
ben er stil van.
echt heel mooi
hoop ooit zelf zulke mooie taarten te kunnen maken.
groetjes
Wat een onwijs mooie taart, echt geweldig gemaakt! 'k Zou 'm niet op durven eten hoor, echt niet! Wat een plaatje!
ohhhhh, mijn mond valt open...wat een super mooie taart!! Complimenten!!
heel knap, de kleuren.. eigenlijk alles past super bij elkaar!
Hier word ik helemaal stil van.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ML Pony Paleis