Re: Ik zal wel op mijn donder krijgen O-)
Maar wat zijn ze leuk!!!
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik zal wel op mijn donder krijgen O-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar wat zijn ze leuk!!!
Super leuke taart! Erg vrolijk, zoals Dora altijd is!
Je hebt er wel iets moois van gemaakt ondanks je geblesseerd bent. Dat doe je goed.
Of het verstandig is...... stout meisje! 
Echt prachtig gepuzzeld/geboetseerd zeg, juist een supertaart Nathalie!! Maarre meid rustig aan h
Wat een prachtige Dora, erg leuk!
Wel zuinig zijn op je zelf hoor 
Ja, foei!
Maar wel een supervrolijke en leuke taart 
Een hele grote dikke FOEI!!! Minpunten scoor je!
Maar wel een erg leuke taart hoor.:Y
En nu gauw met je kont op de bank.......anders kunnen we de 10de niet zien hoe je esthetisch verantwoord aan de slag gaat met ganache.:lol:
En dat willen we wel zien hoor.:Y
Wat een leuke dora en boots zeg. En dat met een geblesseerde arm 
och wat een leukerd 
Oke......de taart is prachtig geworden.........maar nou wil ik je niet meer zien in de parade......anders kom ik even langs.......zonder dwangbuis 
(zegt Lune die net vreselijk onderhanden is genomen bij de fysio vanwege een hele zere schouder.......en da's ook knap vervelend met 2 kleine kinderen
)
erg mooie taart 
en dat je weet dat je op je donder hoort te krijgen is al een stapje in de goede richting 
mijn vader(fysio) zegt altijd tegen mij als ik pijn heb maar toch doorga: jij wilt helemaal niet beter worden, je vindt de aandacht gewoon veel te leuk

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik zal wel op mijn donder krijgen O-)