1

Onderwerp: Spoedje...

Stom stom stom, maar vergeten een strik van fondant te maken...

Als ik de lussen vanavond nog maak en morgenavond in elkaar zet. Uiteraard fondant met tylose. Gaat dat nog wat worden...?

Groetjes

Re: Spoedje...

Hoi,
Natuurlijk gaat dat je nog lukken.
Nu nog doen:
Vouw de reepjes tot lusjes aan elkaar vast met een heel klein beetje water, en laat deze een nacht op bakpapier drogen.

De volgende dag:
Maak linten: snijd aan een kant een driehoekje uit. De linten kun je eventueel versieren met eetbare sterretjes of maak zelf kleine rondjes van een andere kleur fondant.
Daarna kun je je taart opmaken als een cadeautje door als eerste de linten op je taart vast te plakken met een beetje glazuur en daarna de lusjes om en om hier boven op plakken.

Ik wens je veel succes ermee!
Groetjes Saskia

3

Er is wel snel gehoor gegeven aan je spoedje!! ;) :lol:

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

4

Ja hoor kiwi, had ik ook gedaan. Gaat goed!

Groetjes Tweety!

5

Succes ermee, is het nog gelukt??

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Ja het is gelukt! Tylose flink doorgekneed en alvast de lussen gemaakt. Laten drogen en gisteravond de strik in elkaar gezet.

Alleen rijst nu de volgende vraag; hoe geef je een strik taart aan de ontvanger? Dat past niet in een taartdoos. Heb nu de strik maar apart verpakt in celofaan met een strikje er om heen.

7

ik knip een gat in de doos en doe daar plastic weer overheen... zo gaat het in de bakkerij bij ons ook.

Wendy heeft trouwens een superoplossing voor grote taarten, iets met extra karton ofzo

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!