1

Onderwerp: Alles van mei (ongeveer)

Zoals al eerder gezegd stop ik alles in 1 bericht. Het is anders niet bij te houden.
Alle taarten zijn gevuld met 4 vruchten jam en botercreme. Hier blijft iedereen het meest enthousiast over (ik laat ze natuurlijk bewust geen hemelse modder of aardbeienmousse proeven!)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7633N6TU.jpg
Voor mijn zwangere vriendinnetje. Als iemand een goed idee heeft om die muisjes op de zijkant te plakken, ik hoor het graag, mijn hele keuken wat een zootje!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BL34Z83A.jpg
Voor Leonietje die 29 wordt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WC6L6SXQ.jpg
Voor mijn moeder die wilde trakteren omdat ze geslaagd was.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XNUBGCSA.jpg
Naar idee van mijn vriendin. Als ik plagiaat heb gepleegd, bij deze enorm sorry!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YGEYIKEX.jpg
Om mijn nieuwe mold te gebruiken. Ik vond het erg leuk om te doen. Nu nog op zoek naar hele kleine bloemetjes (of toch maar aan de icing).

Nou, dat waren de leukste wel.

Bedankt voor het kijken en nog meer bedankt voor je reactie!!!!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

2

Re: Alles van mei (ongeveer)

Wauw, wat een productie! Ik vindt ze allemaal geweldig! die barbie is mooi strak zeg, daar ga ik me binnenkort ook maar eens aan wagen!

Groetjes

3

Dat is een hele productie. Allemaal erg mooi. Die met die bloemen op stokjes is vrolijk maar mijn favoriet is die barbietaart!

Groeten van Nicole

4

Jippie, die tappits zien er super uit!!! Leuk ontwerp, die taart. En verder ziet er ook allemaal leuk uit!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

Nou dat is me even een geweldige mei produktie zeg. Ik vind je barbie echt superrrr

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

leuk hoor! toen ik net bevallen was leerde ik van mijn kraamhulp de beschuitjes te smeren en omkeren op een bord gevuld met muisjes. een beetje dopen dus. misschien kan dat met een taartje het zo.
vulling erin, alleen zijkanten insmeren met de botercreme en je handen op de boven en onderkant en zo de taart als een soort wiel door een bordje met muisjes of andere dip laten rollen? steeds een stukje verder draaien? daarna pas de bovenkant afsmeren en verder afmaken. geen idee of het echt werkt maar zo lijkt het mij wel te doen...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Hele mooie taarten. De barbie vind ik super gelukt!! :)

8

Mooi halter heeft de barbie aan, en de bloemetjes op stokjes ga ik even opslaan, oke?

9

kwebbeltje schreef:

leuk hoor! toen ik net bevallen was leerde ik van mijn kraamhulp de beschuitjes te smeren en omkeren op een bord gevuld met muisjes. een beetje dopen dus. misschien kan dat met een taartje het zo.
vulling erin, alleen zijkanten insmeren met de botercreme en je handen op de boven en onderkant en zo de taart als een soort wiel door een bordje met muisjes of andere dip laten rollen? steeds een stukje verder draaien? daarna pas de bovenkant afsmeren en verder afmaken. geen idee of het echt werkt maar zo lijkt het mij wel te doen...

Zo doe ik dat ook ;)

Wat een taarten! :thumb:
Je barbie vind ik de max :Y

xxx

10

Mooie taarten hoor! Weer flink wat gemaakt zeg en wat een leuke idee

11

Teiget schreef:

... (ik laat ze natuurlijk bewust geen hemelse modder of aardbeienmousse proeven!)

Toch een keer doen, Miranda...! Dan kun je lekker een heleboel van beide maken, een klein beetje gebruiken voor de taart en de rest: zelf opsmikkelen!!!!! ;) :9

Wat een supertaarten weer! De Barbie - om eens een keer met de laatste te beginnen - ziet er superstrak uit... dat werkt wel, die mold!

De 'bloemetjes op stokjes' taart is ook mooi! Vrolijk, kleurrijk en wat een superlief
heersbeestje... :Y

De retro voor je moeder is gaaf. Mooie kleuren. Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd waar je moeder nou voor geslaagd was?

Bloementaart voor de 29e jarige is prachtig. Strak en heerlijk qua kleur! De taart voor de zwangere is gaaf. De tip van het door een bord met muizen gevuld heen rollen (wat een rare zin Koenie) heb ik laatst ook eens gelezen. Ben alleen een beetje huiverig voor het verschuiven van de lagen als ik dat zou doen... :S Nah, ja, eerst maar eens proberen met een kleintje misschien...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Weer een hele produktie met mooie taarten!! Je barbie is super gelukt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

kwebbeltje schreef:

Ik ga het zeker proberen! Thanx!

Greetz Miranda

14

kiwi schreef:

Mooi halter heeft de barbie aan, en de bloemetjes op stokjes ga ik even opslaan, oke?

dat is goed, maar het is al een kopie van iemand anders.... Dus eigenlijk komt deze eer aan iemand anders toe.....
Maar bedankt voor het compliment.

Greetz Miranda

15

Mijn moeder (van 58) heeft haar diploma verzorgende gehaald. Ze werkt als hulp in de wijk. Ze ging trakteren naar haar collega's.

Greetz Miranda

16

Allemaal stuk voor stuk prachtige taarten! Erg mooi gemaakt!

Heb van het weekend chocolade hagel randje gemaakt. ik heb 2 lepels gebruikt. 1 waar de chocolade hagel erop zat, de andere om op de taart te plakken - soort plamuur actie zeg maar. Ik gebruik de achterkant(bolkant) van de lepel om de hageslag op de slagroom te drukken. Twas mijn eerste keer en beviel goed moet ik zeggen.

Groetjes Tweety!