1

Onderwerp: hoe kun je mooi dusten?

ik heb zilver en pearldust. wel een mooi resultaat vaak,.maar als ik goed kijk, vind ik het toch minder mooi als dat ik dacht. het poeder gelijkmatig krijgen vind ik erg moeilijk. ik krijg toch vaak vegen en stippels... :S... wat ik tot nu toe gedaan heb is de kwast in de poeder dopen (poederkwast van zo'n 3 cm doorsnee op de top) en boven de taart aftippen en dan alles uitpoederen met stippen en strepen tot gevolg en ook heb ik poeder op de kwast gedaan en boven het potje aftippen en dan op de taart poederen. hierbij heb ik weer het idee dat het te wolkerig wordt. dus sommige stukjes wel en andere weer niet. wie weet de perfecte manier?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: hoe kun je mooi dusten?

Ik doe een druppel jenever door wat dust en ga het dan verven. Wel een aantal keer voor het mooiste resultaat

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ik doe ook altijd even aftikken boven de taart en dan heeeeeeeeeeel zacht met de kwast er overheen aaien. En dan van Links naar rechts en van boven naar onder etc. Zo heb ik het idee dat alles wel gelijkmatig wordt verdeeld.

Hoi Kwebbeltje, ik had dat ook!

Ik doe nu een klein beetje op een plat bordje en dan doop ik voorzichtig de penseel erin en die klop ik dan boven het bordje een beetje uit, dus niet over de taart. Dat gaat goed.

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

5

Ik gebruik het ook altijd met alcohol. Super!

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

6

Elisa schreef:

Ik gebruik het ook altijd met alcohol. Super!

volgens mijn omgeving nuttig ik al te veel alcohol :+ ;) ik ga dat van het bordje wel eens proberen bij een volgende keer.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.