Onderwerp: Witte Bruidstaart met bronzen rozen...
Voor Marc en Loes die morgen in het huwelijksbootje stappen deze witte taart met bronzen roosjes en blaadjes.
Loes heeft het idee haarfijn uitgelegd en Marc had als enige wens een 'zittend paartje op de rand van de bovenste taart'.
In eerste instantie wilde ik stapelen, maar ik moet deze taart, samen met 120 met bloemen versierde cupcakes (die ik morgen op locatie zal fotograferen) nog 70 kilometer vervoeren... en durfde het niet aan. Ik vind een bruidstaart voor een relatief 'klein' aantal personen - deze is voor 45 mensen - ook wel wat beter uitpakken op zo'n standaard.
En dan de vullingen. De ondertaart is gevuld met hemelse modder en stukjes pure chocolade (er zit 3 ons verkruimelde reep in...
) - de middelste is gevuld met lemoncurd creme en de bovenste met vanille creme, stukjes Cafe Noir en Baileys.
De bekleding is vanille-fondant en daar zijn de roosjes en blaadjes ook van gemaakt. Die laatste heb ik trouwens bepoederd met 'Bronze Satin' van EdAble Art, een poedertje wat ik vorig jaar op de I Love Cake beurs heb gescoord.
De taart is voor de dochter van collega Kees. Kees was de eerste collega die als verjaardagstraktatie een taart bij mij bestelde. Sindsdien hebben er 17 andere collega's zijn voorbeeld gevolgd. Ik was dan ook heel trots toen hij me vertelde dat hij mij -bij zijn dochter en aanstaande schoonzoon- had 'voorgedragen' om de bruidstaart te maken en dat ik uiteindelijk de opdracht kreeg!

www.taartenvankoenie.nl

) Inderdaad 'heeft het ook wel wat op zo'n standaard. Vraagje ga je hem nu zo op de standaard vervoeren???
.... he, een bruid met borsthaar?:lol:?:D?:lol:?:D? En ik heb echt niks teveel op
, hahahahahaha!