1

Onderwerp: een snelle spiderman

Mijn neefje heeft een feestje bij de peuterspeelzaal en mag verkleed als spiderman. Hier was hij zo vol van en tja ik had nog wat botercreme over dus dacht vandaag ik maak snel even een klein spidermantaartje voor hem.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MQPJLSHL.jpg

Heb hem vanmiddag meteen langs gebracht en hij vond hem erg leuk heee spiderman!! Heb hem ook meteen in het pak gezien :) erug leuk, jammer dat ik mijn camera niet bij me had anders had ik de foto hier erbij gedaan. De taart was gevuld met botercreme luxe en verse aardbeien.

2

Re: een snelle spiderman

Mooie spiderman hoor! En dat voor even snel,  knap hoor!

3

He, wat leuk snel gedaan :Y
Zo mooi rood ook!

xxx

4

Dat is leuksnel gedaan!!!!Heb je ook een foto van de zijkant?

5

ers schreef:

uhhh nee... in de haast (moest om drie uur mijn dochter van school halen en wilde daarna meteen door) alleen een foto van boven gemaakt. Mijn zus heeft nog wel geloof ik wat foto's gemaakt zal even vragen... Maar het is een 20 cm ronde vorm en daar boven een bolvorm beide niet zo hoog gemaakt (moest maar een klein taartje worden) dus alle twee 1 x gevuld. We hebben er met 8 en van kunnen eten. Precies goed! Maar de afwerking in niet zo netjes hoor.

6

"Even snel" ???? Super gedaan zeg!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Marjo schreef:
ers schreef:

uhhh nee... in de haast (moest om drie uur mijn dochter van school halen en wilde daarna meteen door) alleen een foto van boven gemaakt. Mijn zus heeft nog wel geloof ik wat foto's gemaakt zal even vragen... Maar het is een 20 cm ronde vorm en daar boven een bolvorm beide niet zo hoog gemaakt (moest maar een klein taartje worden) dus alle twee 1 x gevuld. We hebben er met 8 en van kunnen eten. Precies goed! Maar de afwerking in niet zo netjes hoor.

Ik vind hem heel netjes hoor. Maar ik zag rode letters geloof ik .dus daarom vroeg ik het

8

Klopt er staat Spider Daan, dat heb ik een beetje gejat van iemand hier op het forum :o (heel het idee eigenlijk..) Weet niet meer van wie hij was, maar de taart was voor 'spidersven'.

9

Supersnel superleuk gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Een mooie snelle spiderman :)

11

leuk hoor, daar zal je neefje blij mee zijn.

12

Leuk gedaan!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

Goed gelukt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

leuke Spidey! kan me vorostellen dat je neef super blij was met deze taart!

Groetjes Tweety!