Re: Vlinderbruidstaart.... Drama. :(
Wat een toestand allemaal, gelukkig is het goed gekomen. Wat een geweldig mooie taart si het geworden. Schitterend.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vlinderbruidstaart.... Drama. :(
Wat een toestand allemaal, gelukkig is het goed gekomen. Wat een geweldig mooie taart si het geworden. Schitterend.
Zo'n prachtige taart en er dan zo mee om durven gaat. Wat een stelletje *niet zulke mooie woorden*. Maar wat ontzettend professioneel opgelost van je!
oooooo Wendy wat geweldig, had de vlinders al wel gezien en begon met al af te vragen of ik de taart gemist had

Kan me voorstellen dat je het personeel wat had willen aandoen 
Hoi Wendy, wat een prachtige taart heb je gemaakt zeg! Heel leuk zo met die vlinders! En inderdaad, wat een drama met het personeel zeg, maar goed daar hebben mijn voorgangers alles al over gezegd. Sluit me er volledig bij aan!
Groetjes, Monique
Ow wat een ramp zeg.... GRrrrr kan me HEEL goed voorstellen dat je super super kwaad was...
Je taart daaren tegen straalt heel veel rust uit. Misschien is het daar om nog goed geklomen? 
Wat een geweldige taart. En dat personeel had ik ook op de kop gegeven hoor.
Groetjes Natascha
Jeetje dat geloof je toch bijna niet zoiets! Tjonge jonge, ik denkd a tik ook helemaal uit mijn plaat was gegaan hoor.
Gelukkig was je zo geod voorbereid en heb je er weer een prachtige taart van tergu kunnen toveren. Een plaatje weer hoor!
Wat een supermooie taart Wendy....maar wat een drama....echt zo'n worst nightmare!
Maarre...lang leve de reparatieset!
Ik vind hem prachtig...............en super onproffesioneel dat ze zo met je werk zijn omgegaan,!$#@^$#^$&*%*$....je zou ze toch!!!
Kan me voorstellen dat je niet heel aardig was tegen die mensen!Maar je hebt het wel weer mooi hersteld!
SCHITTERENDE taart!!!
Het is echt een superprachtige taart 
Wat een lomp personeel zeg, wie zet er nou in vredesnaam een doos op zo'n taartdoos???!!!
wat een prachtige en lieve taart !!!
en het personeel??!!! tja wat zal ik zeggen....ik ben gewoon sprakeloos dat ze je vlinders zo naar de vernieling hielpen maar je ziet er niks meer van!
en zo te lezen hou je er nog wel nieuwe klanten aan over

Wat een ongelooflijk mooie taart!! En wat een oenen werken daar zeg!!!!!!!!!
Gelukkig heb je het helemaal kunnen oplossen!!
zoals we van je gewend zijn wederom een plaatje van een taart. En wat een proffessionaliteit om nog een lading vlindertjes mee te nemen.!
Wat vreselijk frustrerend zoiets zeg, je zou de neiging hebben om ernaast te blijven staan! Al die moeite! Maar wat een geluk dat je nog zoveel extra vlinders had.
Hij is echt prachtig trouwens, zo'n bruidstaart wil ik ook! (als ik ooit ga trouwen)
Ten eerste: WOW wat een mooie taart.
Maar wat erg wat er is gebeurd. Gelukkig heb je het allemaal nog kunnen repareren.
Ik kan me voorstellen dat je echt vreselijk kwaad was.
Groetjes,
Mari
Ik kan me zo goed voorstellen hoe ontzettend frustrend het is, dat mijn adrenaline ook spontaan begint te stijgen 
Maar wat een fantastische taart heb je gemaakt! Vind het echt een plaatje!
Is het gewoon witte fondant?
Ik kan me zo goed voorstellen hoe ontzettend frustrend het is, dat mijn adrenaline ook spontaan begint te stijgen
Maar wat een fantastische taart heb je gemaakt! Vind het echt een plaatje!
Is het gewoon witte fondant?
Ja hoor, gewoon witte fondant, ik had de mazzel dat het een mooie stevige emmer was dit keer, (verschilt per emmer nog wel eens) dus ik kreeg de taarten super strak. 
Zelfs met een wijsvinger die ik vlak ervoor tussen de deur had gedaan en 2 keer zo dik was geworden, stijf was en als een gek klopte.
Wel lastig kneden trouwens.

Prachtige vlindertaart!
Maare...wel een pechdag...hoop dat je vinger snel beter zal zijn!
Van zo,n bruidstaart kan je toch allen maar dromen.
Hij is werkelijk schitterend
wow die ziet er echt
uit!!! Mensen ik had hem bijna gemist zeg!!!!!
Prachtig gemaakt Wendy!!!!!
Ik ben zo verliefd op deze taart!!!........zucht. Hij is geweldig . En wat een idote!@#$%^&*() mensen om zo om te gaan met de spullen en creaties van anderen.!!!
Een MEGA-PRACHTIGE TAART, maar goed dat alles toch in orde gekomen is dank zij jou proffesioneel gedrag!!!
Wendy,
Wat een prachtige taart!!! En wat een rampsituatie zeg, akn het me zo goed voorstellen hoe je je voelde (en in moest houden) !!!!!!! Vreselijk! Wat een idioten!!!!!!!!!
Wow super prachtige taart Wendy! Echt schitterend.
En wat een verhaal, zat hier helemaal met mijn mond open te lezen. Want de titel zegt al genoeg. Oei we zijn gewaarschuuwd - ga gelijk een lijstje maken van dingen die ik niet moet vergeten. Stickers voor op de dozen, afblijven! En hier niks bovenop zetten!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vlinderbruidstaart.... Drama. :(