26

Re: "Wheel well motel" van..Cars

Tinkelbel schreef:

Waaauw, mooooooooooi!!! :Y
Prachtig :thumb:
Hoe heb je je boompjes gemaakt en rechtgekregen als ik vragen mag?

xxx

Er is een howto van het kerstboompje op het web, een cone draaien en puntjes erin knippen en de andere bomen heb ik gewoon omgedraaid en wat langere punten ingeknipt. Ook zit er een stukje spaghetti in het stammetje.

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

27

miekje schreef:
taartdoos schreef:

Wat is ie geweldig! Helemaal super zo met die weg! Mag ik een kleine opmerking maken? Vind je taart niet zo mooi uitkomen met die drukke achtergrond.  Met een foto tegen een effen achtergrond komt je taart nog mooier tot zijn recht!

Whoehahaha, ik ben het helemaal met je eens....mijn mannetje zei dat de drukke achtergrond mooier was en tja......ik ben zooooo gehoorzaam O-) :lol:
Vind je dit beter? Die had ik dus gemaakt ná de 'drukke' foto.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KTMMCCRY.jpg

Jaaa, echt veeeeeeel mooier :lol: :lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

28

qua originaliteit kan deze tellen! en dat wil al wel wat zeggen bij een cars taart h

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

29

super de super!!

groetjes mariska

30

Gehoorzaam geworden??? Dat heb ik ff gemist dan! :D :D :D :D
Hij's weer mooi mooi mooi, lijk inmiddels op een plaat die blijft hangen maar een misbaksel zit er bij jou nou eenmaal niet meer tussen dus.....wederom Hulde!! :thumb:

31

wat een karwei zeg! pfffffffff hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest ? ik vind hem supergaaf en heel erg origineel. een toppertje tussen de toppers dus ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

32

Er zitten hier 2 kinderen mee te kijken en die roepen heel hard...zo heeee mam die is pas mooi, een echte coole cars taart!!!! En ik ben het er helemaal mee eens!

33

Ik vind hem ook echt geweldig!!

34

WAAAUUUUWW wat een gave taart

35

heel erg mooi :D

36

Oh wat GEWELDIG..........................

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

37

Ja, beter met de rustige achtergrond........gelukkig niet geluistert en een extra foto gemaakt :lol:

Hij is weer super meid en origineel

Alles goed???? nee 3 fout

38

2e foto is inderdaad mooier, komt ie veel beter tot zijn recht en dat verdient deze taart ook, wat heb je hem mooi gemaakt zeg!!! Heel orgineel!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

39

Erg leuk, vooral dat hij weer totaal anders is als voorgaande cars taarten,geeft weer inspiratie ;)

40

Super leuk zeg Miekje!

Groetjes Tweety!