1 Laatst bewerkt door Baukje (30-03-2008 23:35)

Onderwerp: Peggy Porschen rondleiding

Kan ik dus het geluid van mijn compu nu ineens niet meer aankrijgen GRRRR en dat terwijl ik net deze link vond:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea … D=29235105

Ik hoop dat ik de link goed geplaatst heb, ik ga het morgen weer proberen want ik ben toch wel heel benieuwd naar wat ze allemaal verteld :)
Ik vind haar taarten zo ontzettend mooi :)
Zie trouwens wel vele dummies uit de boeken, dacht dat ze vaak echte taarten daarin zette, maar dan zouden die roosjescupcakes wel heel erg gaan stinken denk ik :) En zo doopt ze dus die cupcakes van haar..

Anyway, misschien leuk om te bekijken..Ennuh, ik wil die lintenlade en die doos met bloemetjes wel hebben :D

2

Re: Peggy Porschen rondleiding

Leuk om te zien !
Dankjewel.

3

Ja, dat willen we allemaal wel kunnen maken, mooi zeg!!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

4

Leuke link, leuk om te zien. Dankjewel!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

5

Hartstikke leuk om te zien. Dank!

Corinne
Sugar & Flour

6

wat leuk om te zien! als je haar zo hoort praten denk ik echt dat zij eignelijk heel lief is :P

7

Baukje schreef:

Ennuh, ik wil die lintenlade en die doos met bloemetjes wel hebben :D

Ik vind die hele werkruimte eigenlijk wel iets (zal wel bij dromen blijven)

Natascha

Groetjes Natascha

8

:) goh wat leuk om te zien!

9

Dat is nog eens lekker werken !! Ze heeft het toch maar mooi voor elkaar! Leuk om te zien.

Groet, Jolanda

10

evamaria schreef:

wat leuk om te zien! als je haar zo hoort praten denk ik echt dat zij eignelijk heel lief is :P

Ja, dat dacht ik ook. Maar ze zal toch ook wel zakelijk zijn want anders kun je nooit zo'n imperium opbouwen als zij. Dus het kan echt :) Mooie taarten maken, aardig en lief zijn en goede prijzen voor je taarten vragen. Geeft ons weer hoop h

11

Ja, ik ook. Zucht, je zult toch maar zo'n heerlijke ruimte hebben om alles in te maken wat je wilt maken en alles bij de hand hebben :) Eerst maar naar Engeland verhuizen h

Leuk filmpje!!Aardige dame!!!!

13

Leuk om eens zo'n werkruimte te zien ;)
Ik vind de zilveren cupcakepapiertjes die ze in het filmpje gebruikt mooi bij dat glazuur staan.

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

14

Wat een keuken, wat een spullen, wat een ruimte, wat een creaties! Leuk om te zien hoor!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

15

Heel leuk om te zien...wat een schitterende ruimte om in te werken...zucht...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

16

Leuk om te zien zeg!!! Ik zou wel een weekje op de boel willen letten als ze met vakantie is!!!!

En als je dan bedenkt dat ze nog helemaal niet zo lang in Engeland is...

Jessica

17

Wat gaaf.

Die taart in glazen kast ( kom even niet op de naam ) zal wel een vermogen kosten ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

18

manika schreef:

Die taart in glazen kast ( kom even niet op de naam ) zal wel een vermogen kosten ;)

Een vitrine noemen ze zo iets ;)
Maar het was precies wat ik ook dacht toen ik het zag, wellicht zijn die kristallen van de vlinder heel duur.