Onderwerp: Kleur
Hoi ik had een vraagje ik heb het poppetje dat ik gemaakt heb roze wangen gemaakt maar ik heb de indruk dat die steeds meer gaat blozen..nu het is toch niet zooo warm meer h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kleur
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi ik had een vraagje ik heb het poppetje dat ik gemaakt heb roze wangen gemaakt maar ik heb de indruk dat die steeds meer gaat blozen..nu het is toch niet zooo warm meer h
ligt eraan waarmee je de roze wangen hebt gemaakt
als je gewoon rechtstreeks de kleurstof erop hebt gedaan dan kan dat volgens mij inderdaad wel gebeuren, maar als je met dust ofzo aan de gang bent gegaan, dan lijkt het me niet logisch
Ja ik heb het met dust gedaan maar misschien ligt het wel aan mij???
heb je geen foto? lijkt mij dat het met dust niet gebeurt maar misschien heb je teveel gebruikt.
Dit is het poppetjes, het lijkt wel of die koorts heeft!!
En het is echt met dust gedaan heeft iemand misschien een tip waarmee ik het misschien wat kan wegwerken!!!
heb je geen foto? lijkt mij dat het met dust niet gebeurt maar misschien heb je teveel gebruikt.
Als je het aan durft, zou je kunnen proberen te veel kleur door poeder weg te poetsen met alcohol. Maar dat gaat niet altijd goed, dus weet nog zo net niet of ik het zou doen.
Hij (zij? ) ziet er verder h
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kleur