1 Laatst bewerkt door sarina (27-05-2008 08:43)

Onderwerp: chocosticks bij Albert Heijn?

Ik wil graag een stapeltaartje stutten met chocosticks. Nu lees ik hier weleens dat je chocosticks bij de Albert Heijn kunt kopen? Welke zijn dat precies en werkt dit goed?

Bedankt.

Re: chocosticks bij Albert Heijn?

o dat wil ik ook wel weten!!! we wachten af...

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ja, dit werkt prima! Ik heb het pas ook gedaan voor mijn (eerste!) stapeltaart (moet 'm nog posten :o).
Ik heb 5 stuks gebruikt: 4 in een vierkantje binnen de rand van de bovenste taart en

Groetjes, Marielle

o ok marielle! dank je wel!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

en ik gebruik die mikadostokjes van de AH ( koek met choco) werkt prima!

6

OH meiden, alsjeblieft wees voorzichtig!
Ik heb een keer een instortende bruidstaart gehad (m'n eerste) omdat ik geen goede stokjes gebruikte. Ik gebruik nu ALTIJD stokjes.
Die chocosticks zijn best leuk, maar als het warm is dan breken ze heel snel en werken ze voor geen meter als ondersteuning.
Voor 2 lagen moet het nog wel lukken maar meer zou ik echt neit doen, maar dat is mijn mening :)

Het zijn van die chocosticks met mint en cappuccino smaak geloof ik.

Mijn website: Presentaart

7

Ah, thanx, ik zal eraan denken :o
De mijne was idd twee lagen en helemaal kakelvers, die hebben de kans niet gehad de smelten ;) Maar dank, ik zal het onthouden!

Groetjes, Marielle

8

Marielle14 schreef:

Ja, dit werkt prima! Ik heb het pas ook gedaan voor mijn (eerste!) stapeltaart (moet 'm nog posten :o).
Ik heb 5 stuks gebruikt: 4 in een vierkantje binnen de rand van de bovenste taart en

9

ik heb de stokjes van de lidl in gebruik, met sinasappelsmaak zijn ongeveer een halve cm dik

10

ellenkocky schreef:
Marielle14 schreef:

Groetjes, Marielle

11

Kitkat of leo koeken, is dat ook geen idee??
Die zijn toch veel dikker!

xxx

Berichten [ 11 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » chocosticks bij Albert Heijn?