Onderwerp: Hmmmmmmmmmmm bonbons
Marsepein bonbons gevuld met champagencreme en frambozen. Ze waren h
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hmmmmmmmmmmm bonbons
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Marsepein bonbons gevuld met champagencreme en frambozen. Ze waren h
Ow heerlijk zoet, zeg!
Erg leuk gedaan..!
Mmmmm, lekker!
Hoe heb je van de frambozen en creme nou zo'n mooi bolletje gemaakt voordat de marsepein eroverheen ging?
Ziet er erg jammie uit!
Ben ook benieuwd hoe je dat gemaakt hebt, bekleed met marsepein??
Dat klinkt heel erg lekker en ze zien er ook super uit
Hoe heb je van de frambozen en creme nou zo'n mooi bolletje gemaakt voordat de marsepein eroverheen ging?
Ben ook benieuwd hoe je dat gemaakt hebt, bekleed met marsepein??
Hahaha het geheim van madame mikmak
Nee hoor, grapje.
Het is geen kwestie van bekleden. Ik heb gewoon een vorm gebruikt. Een plaat met holletjes, daarin leg je een iets te groot rondje marsepein (uitsteker zit erbij), vulling naar keuze erin, rondje marsepein erop als dekseltje (uitsteker zit erbij), omkeren, plaat (die zit er dus ook bij) erop leggen, aandrukken, terug omkeren en eruit tikken. Net als tappits maar dan anders . Dan het kleine uitstekertje (die van de deksel) voorzichtig eroverheen zetten en de randjes wegsteken. Klaar.
En weet je wat het allerleukste is ervan? Het SMULLEN
Nou snap ik hem! Eigenlijk hetzelfde dus als met gewone bonbons (van chocolade dan).
zien er erg lekker uit!!!
Mmmm, die zien er heeeeeeeeeerlijk uit!!!
xxx
Die 2 gapende gaten op het plankje, linksbovenaan... dat waren 2 bonbonsen die de foto niet gehaald hebben
Daar was dan vast iets mis mee, anders had je ze natuurlijk niet weggegooid
Het enige wat daar mis mee was, is dat ze op de verkeerde plek eindigden
oooo Carin!
Wat ziet dat er leuk en lekker uit! jammmmmmieeeee
(waar haal je die plaat:D:$)
jammie!!!
Mmmmmm
Ze zien er heerlijk uit hoe heb je ze gemaakt?
Ze zien er heerlijk uit hoe heb je ze gemaakt?
Ik quote even mezelf
[... Ik heb gewoon een vorm gebruikt. Een plaat met holletjes, daarin leg je een iets te groot rondje marsepein (uitsteker zit erbij), vulling naar keuze erin, rondje marsepein erop als dekseltje (uitsteker zit erbij), omkeren, plaat (die zit er dus ook bij) erop leggen, aandrukken, terug omkeren en eruit tikken. Net als tappits maar dan anders . Dan het kleine uitstekertje (die van de deksel) voorzichtig eroverheen zetten en de randjes wegsteken. Klaar. ...]
Ze zien er goed uit en ik geloof dat ze ook lekker smaken, aan de kale plekjes te zien..
heel erg mooie bonbons , lekker hoor marsepein hmmmmm .
[[... Ik heb gewoon een vorm gebruikt. Een plaat met holletjes, daarin leg je een iets te groot rondje marsepein (uitsteker zit erbij), vulling naar keuze erin, rondje marsepein erop als dekseltje (uitsteker zit erbij), omkeren, plaat (die zit er dus ook bij) erop leggen, aandrukken, terug omkeren en eruit tikken. Net als tappits maar dan anders . Dan het kleine uitstekertje (die van de deksel) voorzichtig eroverheen zetten en de randjes wegsteken. Klaar. ...]
Ze zien er super uit!!! lijkt me heel erg lekker en na je beschrijving te lezen lijkt het me ook heel leuk om ze te maken! weet alleen niet hoe zo'n plaat er uit ziet weet je toevallig een link op internet?
heel erg leuk!
weet alleen niet hoe zo'n plaat er uit ziet weet je toevallig een link op internet?
Of ik de link hier mag plakken weet ik niet maar ik neem aan dat ik de naam trenddecor wel mag noemen, toch? Zo niet, dan mag Marianne dit gewoon weghalen .
Je moet het dus zelf even intikken, en zoeken op de site.
cassie schreef:weet alleen niet hoe zo'n plaat er uit ziet weet je toevallig een link op internet?
Of ik de link hier mag plakken weet ik niet maar ik neem aan dat ik de naam trenddecor wel mag noemen, toch? Zo niet, dan mag Marianne dit gewoon weghalen .
Je moet het dus zelf even intikken, en zoeken op de site.
Ha dankje!! Ik heb ze gevonden!
Het mooie is dat ik hier al eens naar heb zitten kijken , maar met alleen het plaatje snapte ik de bedoeling niet helemaal. nouja, dat raadsel heb jij dus voor me opgelost!
Nadeel is natuurlijk dat ik nu weer iets heb wat ik wil hebben....
Nadeel is natuurlijk dat ik nu weer iets heb wat ik wil hebben....
Ieder nadeel heb z'n voordeel
Zien er heel leuk uit Carin.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hmmmmmmmmmmm bonbons