1

Onderwerp: Wit fondant, grrr

Normaal gesproken werk ik met marsepein of marsfond voor het bekleden van de taart. Maar omdat de klant voor wie ik het maak allergisch is voor noten wordt het uiteraard geheel fondant. Het wordt een witte taart met rode rozen. Maar, wat een klerespul zeg als je fondant niet kleurt. Al werk ik n

2

Re: Wit fondant, grrr

ja echt vreselijk huh :P

je moet bijna je hele huis inclusief jezelf inpakken in plastic om dat schoon te houden, en draag ook witte kleding :P
hoop dat het alsnog een beetje wilt lukken, en anders is het misschien een tip om geen wit te doen maar ivoor of off-white, of een lichte pastelkleur ofzo :P

3 Laatst bewerkt door Dazwa84 (26-05-2008 15:01)

Het zit er al om heen :S op zich valt het mee.. Naja, door de rode rozen valt het niet meer zo op denk ik. Het is ook niet heel erg maar als je van heel dichtbij kijkt zie je gewoon echt miniscule dingetjes waarvan je ze niet eens weet waar het vandaan komt. Al maak je 30 x je blad schoon, was je 50 keer je handen, heb je je haar vast enzo.. AARGH

4

Weet je hoeveel van die dingen je opeet op een dag. Het zit overal, als je je lepel naar je mond brengt zitten er alweer tig op, heel simpel. Stofjesvrij lukt gewoon niet. En ja, het is waardeloos.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Het grappige is, dat al die pluisjes en frutseltjes

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Marianne schreef:

Het grappige is, dat al die pluisjes en frutseltjes

Berichten [ 6 ]