1

Onderwerp: Hoe lang vantevoren brengen jullie een bruidstaart op lokatie?

Vrijdag ga ik mijn bruidstaart(en) bezorgen. Het bruidspaar gaat om 17.30 de taart aansnijden. Hoe lang vantevoren zouden jullie de taart neerzetten. Gevuld met botercreme extra en jam dus hoeft niet koel bewaard te worden.
Ik hoor het graag!

Groetjes, Monique

2

Re: Hoe lang vantevoren brengen jullie een bruidstaart op lokatie?

Hangt er vanaf hoelaat je hem kúnt neerzetten. Ik zou minimaal een uur vantevoren beginnen. Het hangt er ook weer vanaf hoeveel werk je eraan hebt, alleen stapelen of ook nog andere dingen (decoratie) erop?

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

De receptie begint om 16.30. In principe hoef ik niets meer aan de taarten te doen. (Na het lezen van het verhaal van Wendy weet ik wel dat je overal rekening mee moet houden......).
Het lijkt mij handig om de taart dan om 15.30 te hebben staan. Is voor het restaurant ook geen probleem, heb ze net gebeld.
Groetjes, Monique

4

Ik zou inderdaad zo vroeg mogelijk gaan, dan hoef je niet te stressen als je nog wel iets zou moeten repareren.

Succes!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Ik "moet" vrijdag ook een bruidstaart afleveren op locatie. Het paar trouwt om 15.00 en daar wil i kzelf oo kbij zijn want het is mijn vriendin, dus ik ga die taart om 14.00 in het restaurant opbouwen en dan naar de synagoge en dan maar heeeeeel hard hopen dat iedereen er in de tussentijd met zijn jatten vanaf blijft.......

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

6

Mjines moet morgen klaar staan om even over twee

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com