1

Onderwerp: hoe blijft dit recht staan??!!

ik ben wat aan het googlen en zo en toen zag ik deze taart, niet echt bijzonder maar hoe blijft het zo staan??!!!

http://www.cakesbyrosanne.com/images/dsc_8518.jpg

2

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Ja dat vraag ik me ook af :/
Er zal vast wel een stok door het midden zitten... maar dan nog...

Ik wil in juli voor onze straatbbq een topsy turvy van 3 maken, en dan de grootste onder, de kleinste midden en de middelste boven. Eigenlijk durf ik niet :lol: maar als ik deze zo zie :think:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Zooo wel mega veel icing zeg!!!!! Ik vind hem niet zo mooi, om het netjes te houden hihi.

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

4

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Elisa schreef:

Zooo wel mega veel icing zeg!!!!! Ik vind hem niet zo mooi, om het netjes te houden hihi.

hahaha ik deel je mening hoor maar ik ben meer bezig met jeetje hoe blijft het staan?!

5

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Ik denk niet dat ie blijft staan....ze hebben gewoon effe snel de foto geknipt en direct daarna is de taart volledig omgedonderd.
Tes

Groetjes, Tessa

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Er zit vast een stok doorheen,en ja misschien is ie na de foto wel omgevallen!!hahaha

7

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Volgens mij steunt hij tegen een deurstijl of zoiets. Als je nl de foto vergroot (zie je nog beter die lelijke afwerking) dan zie je een bruine lijst erachter.

groetjes monica.
mijn album

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

en hoe snij je het aan zeg zonder dat ie om tuimelt!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

9

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Mooi is hij inderdaad niet, bah :nooo
Hij ziet eruit alsof hij al een paar keer naar beneden gedonderd is!!

De handen die hem tegenhouden hebben ze weggefotoshopt :Y

xxx

10

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

:lol: ...geen leuk taartje :nooo ...maar wel mega gaaf om te zien...ik denk ook dat er een stok in zit en is wat uit het midden er in is gestoken...en een beetje ondersteund...volgens mij blijft het gevaarte anders niet staan...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Whaaaaahaaaaaa! Wat een idioot, niet zo mooi ding. Ik denk ook dat hier het een en ander is weg-gefotoshopt! De toren van pisa is er niets bij.

Corinne
Sugar & Flour

12

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

't is ook wel een rare foto hoor...

Ze hebben de mevrouw die deze (overigens afschuwelijke) taart vasthoudt weg-gefotoshopt... maar ze zijn haar ketting vergeten...


WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

13

Re: hoe blijft dit recht staan??!!

Koenie schreef:

Ze hebben de mevrouw die deze (overigens afschuwelijke) taart vasthoudt weg-gefotoshopt... maar ze zijn haar ketting vergeten...
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik zit hier te schudden van het lachen op de bank.

Toch vind ik het wel knap hoor, mijn roosjes bijven al niet plakken als ik er iets te veel icing op doe. Dan zakken ze langzaam naar beneden. Maar hele taarten met v