1 Laatst bewerkt door ariane (24-05-2008 21:59)

Onderwerp: mmf

Hoi,

Ik heb gisteren marshemellow fluffer gekocht ( marshemellow pasta) ik dacht ik ga mmfondant maken dus moet ik dit hebben, ik wist niet dat ik die snoep moest gebruiken want net bij Amina las ik dat je 20 st mm en 1 eetl water moet gebruiken. maar ik koch die fluffer dus ben ik die recept van 1 cup van die en 1 1/2, 1 2/3 suiker gaan doen maar die fondant was heel zacht ik kon hem niet goed uitrollen hij ging steeds kapot (plakken) ondanks ik criko gebruikte en deed steeds poedersuiker bij, nou is mijn vraag van, moet ik die fluffer gebruiken of die snoep en hoe hard moet hij worden eingelijk hoeveel suiker moet ik in blijven doen en kan ik smaak er in mengen en kan je inderdaad rozen en bloemen van maken?

Groetjes Ariane

2

Re: mmf

heb geen idee, maak mmf inderdaad altijd met de marshmallows zelf, niet met de fluffer.

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

mmf maak je toch echt van de echte marshmellows ;)
Die fluffer is lekker als vulling heb ik wel eens gelezen hier.
mmf wordt even soepel/stug als gewone fondant.

4

Hoi Nathalie, Mandy,

bedank voor jullie reactie maar moet je smaak toevoegen en ik heb gelezen dat je het in een tuperware doos moet bewaren buiten de koelkast hoe lang mag je dan bewaren eigelijk ?????

Gr ariane

5

klopt, tupperware doos, buiten de koelkast, en dan zolang als dat de marshmellows houdbaar waren ;)