1

Onderwerp: spiraaltjes

Ik zie hier wel eens taarten voorbij komen met spiraaltjes waar dan hartjes, vlinders, letters of whatever in gestoken zijn. Waar maak je die spiraaltjes van, draai je die zelf met ijzerdraad of is daar nog  een handige tip voor?
Ik wil er een stuk of 3 op een taart, met een cijfer en een vlinder ofzo aan, kan dat gewoon met marsepein of moet ik daar nog wat speciaals mee?

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

2

Re: spiraaltjes

Ja die maak je zelf door ijzerdraad (decoratie-afdeling van een tuincentrum, bij de droogbloemen enzo) om een sateprikker te draaien.
In je taart kun je ze het beste in een bosje bij elkaar in een met marsepein gevuld rietje doen, dan blijft het het beste staan.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

dat rietje is toch ook om te voorkomen dat het ijzerdraad in aanraking komt met de taart? (uit hygi

er is altijd wel een reden voor taart

4 Laatst bewerkt door tom poes (24-05-2008 20:37)

:Y

He? Nou doen me smileys het ineens niet meer???? En nu weer wel???? Rare dingen die computers :D!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

t is dat ik hier op een taartforum zit, anders had ik hele gekke ideeen gekregen bij de topictitel :lol: :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

6

lune schreef:

t is dat ik hier op een taartforum zit, anders had ik hele gekke ideeen gekregen bij de topictitel :lol: :lol:

Jij niet alleen :lol: :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com