Re: Nachtwerk voor een speciaal taartje
wat een vreselijk verhaal:(
Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen.
Wat ontzettend lief van jullie dat jullie er voor hem zo zijn, zo;n mooie dag bezorgen!!
hartstikke leuke taart.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nachtwerk voor een speciaal taartje
wat een vreselijk verhaal:(
Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen.
Wat ontzettend lief van jullie dat jullie er voor hem zo zijn, zo;n mooie dag bezorgen!!
hartstikke leuke taart.
Zo dat is me wat!!Heftig zeg!Je hoort wel eens op tv over dat syndroom maar om het dan echt mee te maken!En wat zielig dat hij helemaal niemand heeft!Wil de familie niets met hem te maken hebben?Of is er geen familie?Omdat je schreef dankzij zijn moeder heeft hij niemand.
Maar het is een mooie taart,mooie geboetseerde winnie en tijgetje!!Weet zeker dat hij er blij mee zal zijn!
zoals andere al zeiden als moeder kan je je niet voorstellen dat iemand zoiets kan doen, je hebt in ieder geval een mooie taart voor hem gemaakt en dat hij een fijne verjaardag mag hebben.
Wat een goed idee om er een feestje van te maken voor hem op zijn verjaardag! En een heel mooie taart erbij! Ik denk niet dat ie dit nog gaat vergeten voor de rest van zijn leven, al is ie pas 3!
Hartstikke lief gedaan Anne, ´t zal heel bijzonder voor ´m zijn (en voor jullie op de afdeling ook!)
Ohh Wat super erg zeg!! Zit er zelf ook met tranen in mijn ogen van. pffff het liefst zou ik zo een knulletje direct mee naar huis nemen. Dat er zulke mensen bestaan, bah bah. Lief dat jullie zo aan hem denken. Hij krijgt ieder geval een pracht van een taart. Wat is ie mooi zeg. Dat heeft ie wel verdient. 
heel erg lief !!!
Jeetje wat was hij blij zeg, ( wij snotteren natuurlijk
) Ik ben al zo'n moederkloek en ook nog eens zwanger dus als je boe zegt ga ik al janken
Ik had mijn zoontje meegenomen van 2 jaar 4 maanden, en die gaf hem een cadeautje, nou dan ga ik janken hoor, als je die 2 stralende koppies ziet en het blije gezichtje bij het kaarsjes uitblazen.. de enige goede foto ( goed licht) kan ik helaas niet plaatsen ivm beroepsgeheim...
Dit verhaal gaat een hoop mensen aan het hart.. ook de ouders van andere patientjes komen de hele dag door met cadeautjes en kleinigheidjes..
Ik ben echt trots op mijn collega;s en die lieve ouders 
Dit syndroom wordt munchhausen by Proxy genoemd idd, en is echt heel erg triest.
Super lief van jullie, dit zal hij vast nooit vergeten. Hopelijk gaat het gauw beter met hem!
En je taart ziet er ook super uit !
Wat fijn voor het jongetje dat hij toch nog een beetje positieve aandacht krijgt! Ongeloofelijk dat er mensen zijn die dat met hun kind doen, maar ja, je moet maar denken, zij is ook 'ziek'... 
Maar ja, ik vind het heel leuk dat jullie dat voor hem doen, hij is er vast erg blij mee!
Nee....
Dat kun je je toch niet voorstellen dat een moeder zoiets kan doen...:(
Maar wat ontzettend dankbaar om zo'n taart te mogen maken!!
En wat heb jij een dankbaar werk!!
Mooi! 
Je mag met recht ook trots op jezelf zijn meid!! 
aaaa wat lief dat hij de hele dag cadeuatjes krijgt:)
Echt ontzttend lief van jullie, das pas een warm hart
Niet te geloven. Als moeder kan je dit echt niet bevatten 
Mijn hartje breekt als ik aan dat kleine ventje denk... ik heb ook een zoontje van 3...
Wat een ontzettend lief gebaar van je! Ik ben er zeker van dat hij door heel veel liefde omringd word daar! En daar draag jij ook een heel groot deel aan bij 
Prachtige taart trouwens. Je hebt hem duidelijk met veel liefde gemaakt 
xxx
Ach wat erg zeg voor dat mannetje en zijn moeder. Ik heb er wel eens wat over gelezen volgens mij over dat syndroom... Heel leuk dat je een taartje voor hem hebt gemaakt, zal hij vast heel blij mee zijn!
Jeetje zeg, wat ontzettend zielig voor dat jongetje... verschrikkelijk...
Geweldig van jullie dat jullie hem zo'n leuke verjaardag bezorgen, helemaal super natuurlijk met zo'n mooie taart er bij 
onbegrijpelijk en logisch dat dit z'n weerslag heeft op de afdeling. Het is al erg genoeg kinderen ziek zijn, maar als z'n eigen moeder hier bewust voor zorgt is dat helemaal vreselijk. Hopelijk krijgt ze snel goede hulp hiervoor.
En natuurlijk hoop ik dat 't knulletje zelf flink aan sterkt en liefdevol opgevangen wordt.
Super dat jullie op z'n verjaardag voor een lichtpuntje hebben gezorgd!
wat vreselijk triest!daar kan je je toch nix bij voorstellen,dat iemand zo iets doet?
en wat ontzettend lief van je dat je een super mooie pooh taart voor hem hebt gemaakt en dat hij veel kadootjes krijgt!
Ohhh wat een heftig verhaal zeg arm mannetje hopelijk komt ie een heel fijn gezin terecht. Maar wat lief dat jullie een feestje van zijn verjaardag maken. Heeft ie toch nog een leuke dag en herinering.
Je zou zo'n wijf toch he... ik neem aan dat ze vervolgd gaat worden... da's dan weer een kleine geruststelling... en ook al horen kinderen bij hun ouders (als ze er tenminste voor kunnen zorgen), bij zo'n geval hoop je dat het kindje niet meer naar haar terug hoeft... zo onschuldig.... bah... akelig!
En toen was jij daar, samen met je lieve collega's, en je maakte zijn dag!
Ik ben supertrots op je.... 
Wat zal ie blij zijn, het is een geweldige taart! En o, wat een naar verhaal...
Wat zielig voor dat knulletje.Hopelijk is de moeder te helpen.
Morgen heeft hij in ieder geval een leuke dag.
Ik ben benieuwd hoe hij op de taart reageert.
Ik vergat bijna te zeggen dat het een hele leuke taart is haha
Wat een verhaal zeg! Dan breekt toch je hart. Wat een leuke taart. Dit lieve gebaar zal dit jongetje de rest van zijn leven blijven herinneren, dat weet ik zeker. Lief van jullie!
Wat lief, zeg! Hier wordt ie vast blij van...
Wat een heftig verhaal zeg.
Onbegrijpelijk dat mensen dat hun eigen kindje aan doen.
Maar wat onwijs goed dat er mensen zijn als jullie die toch zijn verjaardag zo speciaal maken.
Prachtige taart trouwens.
Als je dit leest is het haast niet te bevatten dat een moeder/ouder zoiets doet...je eigen kind...brrrrr...krijg er kippenvel van...kan wel bijna janken...in en in triest...
Gelukkig hebben jullie een hart op de goede plaats zitten en hebben jullie hem een onvergetelijke verjaardag bezorgd...hiervoor een diepe buiging...daar kan je alleen maar super trots op zijn...
En natuurlijk heb je een prachtige vrolijke en super taart gemaakt 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nachtwerk voor een speciaal taartje