Re: Vlinderbruidstaart.... Drama. :(

Hij is prachtig Wendy, gelukkig eind goed al goed. Wij gaan met vakantie en ik zit met taart stress, moet nog het een en ander afmaken, en dan ook nog pakken. Nou tot gauw.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

27

wat een geweldige taart zeg, en wat een drama kan me voorstellen dat je zeer boos bent geworden.

28

Ik vind je taart echt zooooo gaaf.
OOOO wat zijn die mensen verschrikkelijk dom zeg dat ze zoiets doen.
Even wachten en ze hadden de geweldige taart zo kunnen bewonderen.

29 Laatst bewerkt door lune (24-05-2008 19:37)

als eerste...........de bruidstaart is geweldig ik ben gek op vlinders en probeer ze elke keer weer zelf te maken.....maar daar blijft altijd maar weinig van over.

Vooruitziende blik om reservevlinders mee te nemen? (daar zou ik dan weer niet aan gedacht hebben :D)

Wat een stelletje onverlaten zeg.......gewoon met dr tengels aan je dozen zitten.:mad: :grr:
Ik denk toch dat je aan taartenguards moet gaan denken (ipv bodyguards :lol: ) die jou taarten tot aan het echte aansnij moment met hun leven bewaken

Alles goed???? nee 3 fout

30

Ik probeer heel netjes een paar keer diep adem te halen. Anders zou hier iets niet zo netjes staan. :x :x

Je taart is prachtig!!

groetjes Francisca

31

OOOOhhhhhhhhhh stressen moet dat zijn geweest zeg.
Maar gelukkig is alles goed gekomen en is hij werkelijk schitterend!!!!!!!!!

32

Allereerst, je taart is ongelooflijk prachtig
Waauw, ik word er stilletjes van...

En niet te geloven wat een mens kan uitsteken :nooo
Er dan nog iets bovenop zetten, het klinkt net alsof ze het expres deden :s

xxx

33

ik had bij mijn 1e bruidstaart ook zoiets stoms
maar dit is wel mega onntzettend dom

ben je nieuwsgierig vraag dan!!!!!!
en dat van je auto is ook al zoiets....

kun je voortaan geen taartguards meenemen, want dat je taart wederom een geweldig iets is moge duidelijk zijn

cateren is ook gebakjes maken :)

34

Ik vind hem allereerst supermooi geworden. Zoiets heeft mijn collega ook in haar hoofd (maar dan maar twee laagjes gelukkig).
Maar wat een personeel zeg. Het interessert ze ook echt niks. Ik kan me voorstellen dat je uit je pan gaat hoor. Voortaan maar een slagroomtaartje mee nemen ommee te gooien want daar krijg je wel zin in op zo'n moment.
Gelukkig dat je het nog kon herstellen.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

35

Hij is ontzettend mooi ! Komt ook super uit op deze standaard ! Wil ik ook, wil ik ook :D

En wat ERG van je vlinders, super, super, super dom zeg !

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

36

Ooooohhhh wat een ontzettend stelletje mutsen daar zeg.... niet te gel

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

37

Wat een prachtige taart Wendy, een lieffie!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

38

hij is echt moooooi zeg!!! en wat een sukkels... die paar minuten kunnen ze er toch wel vanaf blijven??

39

Kan me voorstellen dat je daar helemaal van uit je panty gaat :grr:
De taart is prachtig!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

40

Ronduit Hondsbrutaal! Ik had iets soortgelijks met onze bruidstaart. De bakker had heel netjes een luikje gemaakt in de taartdoos zodat het bruidspaartje er bovenuit kon piepen. Na het aansnijden was deze taart nog over en moest weer terug naar de feestlocatie. Daar aangekomen bleek het bruidspaartje helemaal ingedeukt te zijn. Gewoon een andere deksel erop gedrukt en daarbovenop weer een andere doos, dus alles H-E-L-E-M-A-A-L plat. Zo zonde, wilde het bruidspaartje graag mee naar Nl nemen. Sommigen zijn zoooo onbenullig! grrr.
Kan me je frustratie zoooo voorstellen!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

41

Mooie taart ! Ik vind de foto op locatie ook wel mooi.
Maar goed dat je zoveel reserve bijhad. Ik neem ook altijd alles reserve mee tot rolfondant toe. Je weet het nooit.
Ik maak ook een foto van de exacte locatie in de zaal en laat aftekenen dat het in goede staat geleverd is en dat daar foto's van genomen zijn. Je weet nooit als ze met tafels gaan schuiven of zo.

Het is natuurlijk wel dat ze dit soort taarten niet zo gewend zijn. Meestal willen ze het linea recta in de koeling zetten. Ze moeten daar nog in opgevoed worden. Dit print ik ook extra op een blad uit.

42 Laatst bewerkt door Micky (24-05-2008 22:05)

Jemig wat een verhaal zeg..............ik snap ook werkelijk niet dat er iemand zomaar aan durft te zitten.......het zou niet in mijn bolle kop opkomen zeg...............
Maar ik hou het in mijn achterhoofd als ik volgende week mijn eerste taart op locatie af ga leveren............

*die morgen in de schuur bordjes AFBLIJVEN gaat schilderen*

Maar je taart is werkelijk prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

43

allereerst je taart ziet er heel mooi uit ...zo een echte 'zuivere lieve en stijlvol'
Je vlinders ....auwch niet te doen sommige mensen h

44

Ooooooh, wat ben ik blij voor je dat je zoveel reservevlinders had gemaakt en meegenomen..Wat een verschrikkelijk domme types daar zeg! (Ik ben weer vreselijk diplomatiek in mijn bewoording, mijn man zei toen ik het net vertelde: "die zijn helemaal van de pot gerukt!":D :D ) En dat van die nagel...brr....Ik weet ook weer waarom ik na mijn eerste en laatste bruidstaart heb gezegd dat ik dat nooit meer zou doen, hier had ik nou nachtmerries van!

Ik zou het bijna vergeten te zeggen: Wat een PRACHT van een taart weer, zoooo romantisch....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

45

Nou hoe dom kun je zijn zeg! Dat vind ik nou echt raar van dat personeel... Maar vind de taart echt heel mooi, gelukkig had je wat extra vlindertjes bij!

46

Nou ja zeg! Het is dat ik al je gebroken vlinders zie op de foto, maar anders had ik je bijna niet geloofd, dat er mensen zijn die zo dom kunnen zijn! En dan nog wel van een trouwlokatie, die krijgen toch vaker taarten, zou je denken.
Niet te geloven. Ik was geloof ik keihard gaan janken als me dit zou overkomen.

47

Wat een prachtige adembenemende schitterende taart!!!! Ik ga opnieuw trouwen hoor! En dan huur ik alvast twee taarten-guards in om jouw taart te bewaken!!

Wat een stel sukkels daar zeg!!!!! Wat zal jij boos geweest zijn! Pfffffffffffff, gelukkig dat je de reserve vlinders bij je had zeg! Petje af!

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

48

Genoeg gezegd over die !@#$$%%, maar nooit genoeg over de taart: wat een beauty heb je weer neergezet!!!! Mooi op de standaard, mooi zoveel pastelgekleurde vlinders, mooi strak, mooi veel!

Groet, Jolanda

49

Wat heb je weer een onwijs mooie taart gemaakt!!! Wat zullen ze er blij mee zijn!!

En wat "ontzettend fijn" dat het personeel zo nieuwsgierig was!! Je zou ze toch! :hammer: Gelukkig heb jij een vooruitziende blik!!

Je hart fluitsert, luister goed!

50

Haha, ik denk dat als je ze ook maar een halve pagina van deze reactie laat lezen dat ze het dan noooooooooooooooooooooooooooooooit meer doen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com