1

Onderwerp: voetballen in een bootje en proeven

Woensdag gaat de telefoon. Een collega, die ik nog ken van toen ze me trainde in Jong Oranje (softbal) en nu dus collega is: 'kan jij een bedankt-taartje maken? Iets met een bootje, water en bedankt.'
'Ja, dat kan wel, voor wanneer is het?'
'Uuh ja, al best snel, voor vrijdag...'
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YC4QED88.jpg
Zegt ze op het moment dat ze hem komt halen: 'ooh, een heel simpel taartje, is goed hoor' :S
Toen zei ik ook: als je wat ingewikkelds wilt moet je even ietsje eerder bestellen :|
Woensdagmiddag weer de telefoon: 'je kent me niet, maar ik ben een oud collega van je moeder (kende haar wel van naam inderdaad) en ik wil graag een voetbaltaart voor m'n zoontje'
'Voor wanneer is dat?'
'Mmm, kan ik hem zaterdagochtend ophalen...?'
Allebei geen schoonheidsprijs kwa afwerking, het jongetje heeft een beetje een rattenkop, maar ik had echt geen zin om weer z'n hoofd te verbrijzelen ;) Ze doen het er maar mee! :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4D8ZEOUD.jpg
Ook nog proeftaartjes van een tijdje geleden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AGEJQRNA.jpg

Mijn website: Presentaart

2

Re: voetballen in een bootje en proeven

Ondanks de snelheid toch heel leuk geworden hoor! De proeftaartjes zijn heel mooi strak zeg. Mooi hoor.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

3

leuk gedaan hoor.

4

nou marscha, volgens mij heb jij het razenddruk en ik vind het knap dat je nog 2 van zulke mooie taarten ertussen weet te maken!! erg leuk!!

5

Whaha wat erg als iemand zegt dat het een simpel taartje is. Ik vind het een belediging want ik vind hem niet simpel maar super mooi en verfijnd. Zo :P

6

Simpel taartje?? Ze durft :/ Laat ze dat dan de volgende keer maar eens simpel nadoen ;)

Ik vind ze erg mooi :Y

xxx

7

Dazwa84 schreef:

Whaha wat erg als iemand zegt dat het een simpel taartje is. Ik vind het een belediging want ik vind hem niet simpel maar super mooi en verfijnd. Zo :P

Ik vond het ook niet zo'n leuke ommerking moet ik eerlijk zeggen. Het is niet een superdrukke taart, maar ik vond het eigenlijk precies goed zo, qua drukte :S

Maar dank je voor het compliment :) Simpel = goed :D

8

Nog lichtelijk in shock.. (simpel?!?) wil ik even melden dat ik de boottaart erg leuk vind! Absoluut niet simpel, en al helemaal niet simpel om dat 'even' te maken ;)
Misschien de volgende keer vragen of ze je komt assisteren? Dan vraagt ze het de volgende keer vast veel eerder ;)
Andere taarten zijn ook erg leuk trouwens, niks last-minutes aan te zien!

9

Heel leuk gemaakt.

En zij vind je taart simpel ? Dan is ze gek :lol: Laat het haar maar lekker zelf maken ;) En kijken wat ze daarna ervan zegt. En inderdaad moet ze eerder bestellen.Maar ik vind die taart erg leuk geworden. Allemaal.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

10

Ik vind ze hartstikke leuk allemaal!!
Ik lees dat je gesoftbalt hebt? Of doe je dat nog steeds??
Heb zelf ook iets van 5 jaar gesoftbalt.. bij Tex Town Tigers in Enschede :)
Zooo'n leuke sport, maar moest helaas stoppen vanwege een blessure :(
Maar heb alweer een nieuwe hobby, hihi :o

11

Lekkere collega... (vind haar niet zo aardig, geloof ik... sorry....) ... maar wel een prachtig mooie taart... 't water is mooi... het bootje leuk en het geboetseerde dametje erin zit er heel lief bij!

De voetbaltaart is strrrrak! Is voor de bal de sports-bal-pan (of hoe heet dat ding...) gebruikt? Zo gaaf!!!!

De proeftaartjes zijn gewoon "je van het", helemaal zoals we inmiddels van je gewend zijn!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Koenie schreef:

Lekkere collega... (vind haar niet zo aardig, geloof ik... sorry....) ... maar wel een prachtig mooie taart... 't water is mooi... het bootje leuk en het geboetseerde dametje erin zit er heel lief bij!

De voetbaltaart is strrrrak! Is voor de bal de sports-bal-pan (of hoe heet dat ding...) gebruikt? Zo gaaf!!!!

De proeftaartjes zijn gewoon "je van het", helemaal zoals we inmiddels van je gewend zijn!

Hey Koenie,

Alles goed??? je vraagt niet eens om de vullingen ;) :lol:
Ik heb het balletje van de Xenos vorm gebruikt, 2x gebakken en op elkaar geplakt (en ook elke nog doorgesneden en een beetje gevuld, niet te dik).
Ik heb wel die sports ball pan, maar het is zo'n groot ding en ik durfde het niet aan zo op het laatste moment. Als er iets mis ging was er geen voetbal :D
Heb voor over 2 weken een voetbaltaart-opdracht en dan doe ik misschien die bal van wilton, maar ze wil maar een klein taartje dus dat komt ook slecht uit :S

@Marjolijn: Ik speelde bij HCAW, TTT kwamen we ook wel, h

13

Nou zeg, simpel? Weet ze wel hoeveel werk die golven zijn???? En zo'n boot???
Die voetbaltaart is superstrak!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

14

Jaaa wij moesten ook wel eens naar HCAW en dan moesten we toch vroeg opstaan!  Dat mis ik echt niet hoor :P
Ja je bent inderdaad wat ouder.. ik ben 17 (bijna 18), heb 1 jaar
bij de pupillen gespeeld, 3 jaar bij de aspiranten en 1 jaar bij de junioren.
Wel gaaf of niet bij Jong Oranje?
Ik heb ook wel eens training gehad van Andre (??Achternaam??) Die traint geloof ik toch ook Jong Oranje? Ken je die??
Ik was Pitcher en 2e honkvrouw.. en soms hadden we zo'n dag in Apeldoorn ofzo
en dan gaf hij vet goeie pitchertraining :)

15

Marjolijn schreef:

Jaaa wij moesten ook wel eens naar HCAW en dan moesten we toch vroeg opstaan!  Dat mis ik echt niet hoor :P
Ja je bent inderdaad wat ouder.. ik ben 17 (bijna 18), heb 1 jaar
bij de pupillen gespeeld, 3 jaar bij de aspiranten en 1 jaar bij de junioren.
Wel gaaf of niet bij Jong Oranje?
Ik heb ook wel eens training gehad van Andre (??Achternaam??) Die traint geloof ik toch ook Jong Oranje? Ken je die??
Ik was Pitcher en 2e honkvrouw.. en soms hadden we zo'n dag in Apeldoorn ofzo
en dan gaf hij vet goeie pitchertraining :)

Ja, ik was ook pitcher (en 3e honk). Ik heb inderdaad training gehad van Andr

Leuke taarten hoor Mascha!!!
Wat een flauwe opmerking,simpel,maar ja dan moeten ze inderdaad wel ff wat eerder bellen!!!

17

Ik wou dat ik zulke "simpele"  taarten kon maken zeg!
Wat een zeur (of mag ik dat niet zeggen :lol: )
Ik vind hem harstikke leuk hoor! En de voetbaltaart ook. Ik hoop dat die vrouw
wat enthousiaster reageerde?

Stuk voor stuk :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

19

Wat zei ze nou??? Simpel??? Ze is niet goed snik...het is een prachtig exemplaar...

En die voetbal taart is lekker strak zeg :Y

Dan die proeftaartjes...mooi hoor...heel liefjes...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

20

Ze zijn echt super leuk beetje raar dat iemand er iets op heeft aan te merken!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

21

H

Groet, Jolanda

22

Daar word je toch simpel van, van zulke mensen??? Ze zijn het simpelweg niet waard om zo'n mooie taart te krijgen!! :lol:

Je hebt prachtige taarten afgeleverd! :thumb:

Je hart fluitsert, luister goed!

23

mmmm net of ze teleurgeteld is dat het een "simpel" taartje is geworden, ik vind hem heel erg leuk!
Je voetbal taart trouwens ook

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

24

Kun je toch zien dat bij de een simpel anders is al bij een ander. Ik vind hem super. Ook de andere taarten zijn schitterend.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

25

Nou meiden, bedankt voor de oppepper hoor!
Het gekke is dat het altijd een heel enthousiaste vrouw is, maar ze zei dus dat het een simpel taartje was (en dat dat prima was hoor). Nou ja, hij is ook niet zo zeer ingewikkeld, maar goed, simpel vond ik nou als er alleen drie uitgestoken bloemetjes op zaten.
Nu liet ik gister de foto's aan m'n vriend zien, en die vond de voetbaltaart simpel! :( Ik zei, dat het heel veel tijd kostte, maar het zag er simpel (saai???) uit. Nou ja, hij mocht nog net in het bed slapen maar het scheelde niet veel ;)