Onderwerp: Roze barbie voor Inez
Inez wordt morgen 4 en haar moeder vroeg of ik een roze barbie taart wilde maken. Heel graag zelfs, want ik vind het leuk om te doen, al is het m'n tweede.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roze barbie voor Inez
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Inez wordt morgen 4 en haar moeder vroeg of ik een roze barbie taart wilde maken. Heel graag zelfs, want ik vind het leuk om te doen, al is het m'n tweede.

Zo ze is echt heel mooi geworden leuk dat bloemen kettinkje!
Leuk hoor...erg lief en mooi strak!
Mooie dame hoor 
Wat een schitterend mooie, chique, prachtige dame...
Daar zal Inez superblij mee (geweest?) zijn...!!! 
Nog met iets lekker gevuld ook?
Wat een schitterend mooie, chique, prachtige dame...
Daar zal Inez superblij mee (geweest?) zijn...!!!
Nog met iets lekker gevuld ook?
Dankjewel! :-) Eigenlijk een gewone saaie vulling haha, botercreme met jam. Die wordt toch nog het meeste besteld. Zelf vind ik hem al hartstikke saai maar ja mensen die mijn taarten eerder geproefd hebben vinden hem gelukkig nog steeds heeeeeeeeeerlijk 
Ik verpeste op het einde bijna haar hele taille nog. Ik wilde haar haar nog wat fatsoeneren (die goedkopere barbies hebben altijd van dat armoedige haar, vinden jullie niet??) waardoor de pop toch wat ging schuiven. Paar van die bloemetjes in het midden gebroken. Nu staat ze weer recht en gelukkig zie je het bijna niet :shhh:
Schitterend! Leuk die ketting met dat bloemetje 
mooi gedaan hoor!
prachtige dame!!!!
Mooi zeg! 
Heb je een echte barbie gebruikt?
Ik heb ook nog 2 barbietaart-opdrachten staan en wilde daarvoor ook een echte barbie (dus zonder benen) voor gebruiken. Ik heb alleen nog maar pinpopjes gebruikt en vroeg me eigenlijk af waar je rekening mee moet houden bij een echte barbie.
Heel leuk hoor, mooi gemaakt ook. Ik doe het je iig niet na!
mooi hoor leuk gedaan.
Mooi zeg!
Heb je een echte barbie gebruikt?
Ik heb ook nog 2 barbietaart-opdrachten staan en wilde daarvoor ook een echte barbie (dus zonder benen) voor gebruiken. Ik heb alleen nog maar pinpopjes gebruikt en vroeg me eigenlijk af waar je rekening mee moet houden bij een echte barbie.
Hoi!
Het is een goedkope 'barbie' die ik bij de Action heb gekocht. Ik geloof 2 of 3 euro. Ik had ook n
knap hoor voor een 2e barbie!! ik vind het echt een mooi geheel!!
Prachtig gedaan 
Mijn complimenten, want dat voor je 2de 
xxx
Wat een mooie roze barbie! En mooie jurk heeft ze aan!
Een beauty.
Ze is mooi geworden!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roze barbie voor Inez