Onderwerp: eindelijk.... geboortekaart-taart voor Iris
Zoals sommigen misschien wel weten is Iris (lid hier en tevens vriendin) eind feb bevallen van een mooie dochter. Planning was de volgende dag een taart klaar te hebben, maar ze beviel een dag voor wij op wintersport gingen... Daarna zelf jarig geweest en bestellingen gehad, en en en en..... Tja tot ik zo van mezelf ging balen dat ik er niet eens meer mee durfde aan te komen.
Nu gaan we komend weekend met een aantal vrienden (incl. Iris en haar gezin) naar de Beerze bulten, en eigenlijk wilde ik wel een taart meenemen maar kon dat niet maken vond ik ten opzichte van Iris, die nog helemaal geen taart van me gehad had. Dus nu gister en vandaag eindelijk de taart gemaakt en wat gaf dat een bevrijd gevoel Stom misschien, maar ik had het al een half jaar in mijn hoofd zitten dat ik die taart ging maken! (ik heb er inmiddels een goed voornemen bij maar dat is een ander verhaal)
Hij is verrassend gevuld voor mijn doen, met aardbeienbavarois en een laagje chocopasta-botercreme en ook afgesmeerd met dat laatste. Lijkt me errug lekker, en ik hoop dan ook hard dat ze hem meeneemt !!!.... ( Al zou ik hem zelf denk ik nog even bewaren en misschien wel nooit opeten haha)
Nou Iris, hier is ie op de foto:

groetjes Ciska