Onderwerp: lieve Ariel en een lelijke piraat!
zo hebben we een heletijd niets te doen en zo bakken we weer eens taartje.
een zoetje van een Ariel geboetseerd bij wendy (dank wendy voor de goede en goede tips en wederom een warm (letterlijk) onthaal, hahaha)! Voor mijn jarige Janna die 5 werd en helmaal onder de indruk en gelukkig was met haar taart....ach wat een zoet kind toch! Maar ook niet kon wachten om het mes erin te zetten.....euhhh...kanibaal? Gevuld met lemoncurd boetrcreme, verse framboosjes en jam.

en meteen daarna aan de puzzel voor de jarige Floran. Hij werd zeven en het moest een stoere taart zijn ala Pirates of the Caribbeans.... hmmmm vond dit toch allemaal wat luguber, dus maar een beetje een eigen draai aangegeven! Oh ja tijdens het puzzelen nam ik me voor om nooit meer een taart te maken voor een jongen (wat is er mis met vlinders bloemen, prinsessen en roze? heb gelukkig drie dochters) maar toen die eenmaal af was....hmmm misschien nog maar een keertje doen.

Vulling eigenlijk hetzelfde als ariel...alleen nu mandarijntjes ipv framboosjes...
groet corinne
oh ja smoothers zijn een hele handige uitvinding, net zoals die plastik roller
en oh ja oh ja...bij wendy zit ik toch veel rustiger te puzzelen dan thuis...en heb ik ook veel minder last van kinderhandjes